gen~unghiul meu e plin de golu-ţi

Absenţa nu e amînare. doar starea nostră-n glezne doare. cu vi(N) te. scena care. punct. mască. rol. genunghi(ul) … rimă simplă… moare. VIN… curge toamna în pocale. reumatisme autumnale?, chelner! bA, – COVIA-n pocale- să vină PLOAIE

Aaaa, tu nu mă MAI iubeşti ?

ce BIne, lăsaţi copiii toţi la mine- codul civil: modificare- rime, maestre… simple rime

e-un AnoTimp indiferent

opreşte-te-n decor !

pană, te rog, poate fi de…

… (veac) curent

regret, biet înger decadent, repartizare pe absent- dau

primul rînd

27 de gânduri despre “gen~unghiul meu e plin de golu-ţi

  1. …şi uite-aşa-mi veni un gînd:/decât acas’ anoste zile / făcând versificări futile / mai bine-n crîşmă, golind halbe / şi miorlăind în versuri albe / că mi-e talentul în eclipsă / paharul gol, genunchiul – lipsă / Mai bine-aşa decât să-l am / plin doar cu Coşovei Traian./ Na, că aicea o zbârcii…

    1. unghiul … dacă n-ar fi junghi… ţi-ar răspunde că-i absurd să versifici din genunchi
      dar aşa cum ştim -şi vrem- nu suntem perfecţi … putem?
      ‘doar cu’ e o acuzaţie gravă:)… o susţii?

  2. Cătai prin cele dicţionare, dar ce să vezi, nici unul n-are! Atunci forţai niţel un verb cu iz penal şi cam imberb. Din verbul ,,a bunghÍ”, vezi bine, forţând niţel fără ruşine, obţii de vrei pentru ,,bungheală” o cam aceeaşi socoteală. Nu-i zici ,,bunghelă”, îi zici ,,bunghi”. Rimează ăsta şi cu ,,unghi”, cu ,,junghi”, ,,triunghi”, ,,dreptunghi” şi cu mândreţe de ,,genunghi”

    1. dau calu’ meu şi o degerătură
      pă tot ce-i dicţionar ori academia murătură!
      fak ce vreau io şi ştiu ce fac… dacă vreau unghi pe-al meu genunchi… de drag mi-l fac şi-mi plac

      1. Bine faci ce faci, Cella! Uite, atâta mă scemui să caut rime, că a început să mă doară capu’! Mă duc acu’ să îmi iau hapu’… E, poftim!
        Trăiască proza şi versul alb!

        1. trăiască vii, numai noi să nu ‘murim’
          p.s.- dacă, şi ţie:(, îţi ‘dau’ dureri de cap sunt, cum zic unii, nocivă… închid prăvălia şi mă, rimă normală, reTRAG

          1. Hai, Cella, nu interpreta prin tehnica ,,întoarcerii ca la Ploieşti”: căutatul rimelor mi-a cauzat dureri de cap, este şi ăsta un fel de masochism din partea mea, în nici un caz tu! Tu reuşeşti altfel să-mi cauzezi dureri de cap şi anume prin stilul tău inconfundabil care mă face să mă simt cam idiot, dar probabil că îmi place de vreme ce mă tot bag în discuţie!

  3. …de-ai vrea să-ngenunchezi genunchiul, îl chemi în ajutor pe unchiul ce de reume-şi strâmbă trunchiul, degeaba ierburi cu mănunchiul, de ceai şi-a omorât rărunchiul…

  4. si mai este unul care a trecut rîndul ” nu cu un bocet, ci cu un scîncet”, iar un altul aude de dincolo de umbra copacilor goi cum cel rămas în pocale plouă în A și în U

    …………………………….
    ………………………

    (TU știi? -da! știu că știi )

    1. a făcut un unghi care mi-a răstălmăcit o iubire şi din care am înţeles mult mai multe decît împietrirea-n ceva inutil: eu, aia
      ………….
      mulţumim pentru invitaţie, SNEJINKUţu-i o alintătură fără egal, prestează doar regaluri :)

Lasă un răspuns

