mîine(le) dintîi(le)*

**

Aplecările zilelor care ameţesc învîrtindu-se-n blînde spirale

Desmărginirile celor care nu ştiu să oprească

Schimniciile neîmpărtăşirii

Dreptunchilul cînd tacerea-i vorbirea din linişti

Petrecerilor armonie cerută (şi) primită-n plecarea venindu-mă-mi

––

*Cînt(are), preţăluind stări care mişcă talerelele

Oarecare-s (?) … aşteptînd ecou dinspre oricine şi-aproape orice

legatura oarecare (ce) devremea-mi dă

_____

**

mi-ar fi plăcut cineva să deSlege fotografia şi autorul ei

24 de gânduri despre “mîine(le) dintîi(le)*

  1. Eu comentez tot mai rar pe blogul tău deoarece, după fiecare comentariu, îmi par mie însumi idiot… asta nu înseamnă că nu îţi citesc în continuare poemele… Le rumeg în tăcere.

    1. :( aşa-mi trebuie dacă-s însigurată… să-mi atrag doar tăceri…
      foarte rău îmi pare de ce-mi spui, foarte rău
      exerciţiile mele lexicale, asta numa aşa… să le zic cumva, sunt apărarea mea
      duc pe picioare o boală incurabilă şi dacă o ştii … nu ‘tăcea’

      1. Acum de ce faci aşa? De ce nu mă laşi să am şi eu odată dreptate? Auzi: ,,Exerciţiile mele lexicale”! De aia îmi par mie însumi idiot, pentru că eu nu trebuie să am dreptate niciodată!
        Şi să ştii că nu există boală incurabilă sau altfel spus toată lumea este bolnavă incurabil! A spus-o şi Marin Sorescu prin vocea lui Florin Bogardo (doi nemuritori garantaţi)

        Florin Bogardo – Doctore http://embed.trilulilu.ro/audio/eusiatat/75af44ff822b63.swf Asculta mai multe audio diverse

  2. doamne ce-mi plac textele acestea ale tale! sunt pline de gingasie si spiritualitate si ma obliga sa-mi pun si eu mintea la contributie, încercând sa citesc printre rânduri si descoperind formule ca întrun „cuvinte încrucisate” de cea mai buna calitate :)
    Sa ai o zi minunata!

    1. LA FEL îţi doresc, Carmen

      rebus de-a mine(le)-i o deprindere de copil unic, deci singur, care vedea cuvinte şi n-avea cine şti că aia-i ‘o boală’
      eu litrele le împrăştii… încercînd… pînă la cuvinte mai am cale lungă

        1. am în minte doar pregătirea plecării
          zic că-s senină-n ea
          nu am pe nimeni să las şi nu am cui lăsa nimic… aşa (m-)am hat’otărît, aşa a ‘picat’ neviaţa mea
          pot schimba, caleidoscop cu cioburi colorate, ultimii metri… pînza-i ţesută deja
          îţi port gînd bun, … tinereţea-i punctul privirii pe care-l ai în puterea ta

          1. Tânărul meu mulțumesc pentru gândul tău bun îmbătrânește cu fiecare respirație. Pentru tinerețe viața e un mister, pe când cealaltă extremă are doar certitudini, cunoscând deja toată viața. Orice punct e bun dacă e cel potrivit în timp.
            Și cioburile colorate sunt bune, pentru că le poți circumscrie(limita) în propria perspectivă și tot la cale-i do scop ajungi.

              1. Nu vreau numai bine, ar fi plictisitor, vreau de toate, cum oricum este inevitabil! :P
                Dar gândul tău bun din îmbrățișarea acestui punct de intersecție îl vreau. :)
                Să ai de toate!

  3. s-o (dez)legăm de sensuri?
    e durerea (des)facerii în (ne)cuvinte (ne)înţelese,(ne)îngăduite….
    e febra durerii verbului ‘a fi’….
    pentru mine şi-un pic.

  4. 1918, „Hands” -ul lui Alfred Stieglitz (însă mâinile arse de terebentină sunt ale pictoriţei Georgia O’Keeffe)s-a vândut în 2006 pentru aproape $ 1,5 milioane de dolari la o licitaţie, mai exact $1,472,000….;)
    des legat foto şi autor punct

  5. nu-i nimic, două des(e) logări aci nu strică; o să citesc şi comentariile de-acum înainte, de obicei aşa fac…da’ îmi mai scapă. :)

Lasă un răspuns

