părere- UoAmenI*

*unde U, am mai spus, este vocala specială a zgomotelor interioare – o , este doar întîmplarea rotirilor aiurea din visele pe care spiralele nu le vor avea niciodată- A este sfîrşit de început, doar o stare trecătoare prin(tre) celelaltele, singurătatea consoanelor adică dorul lor, o fată morgană retezată la timp ori a timpului nu m-am hotărît- încă- definitiv, m&n sunt consoane şi nouă nu ne plac consoanele. sună fals. totdeauna. există dar nu în acelaşi timp cu noi. tot ce nu ştim nu există fiindu-şi. luăm act de o existenţă necunoscută avînd la îndemînă iluzia că alegem.

I este unica certitudine şi aşa rămîne: axioma miracol…

ne spălăm mîinile şi ceafa, adormim

şi a fost noapte şi apoi a fost dimineaţa

ADDENDA

o parte din chei, ZINCA, mulţumire că tocmai m-ai ‘prins’ într-un moment de inspiraţie cînd lucram de numa la un eseu despre accizele la alchol şi rolul lor în circuitul… dacă mîine nu cad avioane aş putea susţine o disertaţie despre lacăte şi iarbă. fiarele păzesc aeroportul.

18 gânduri despre “părere- UoAmenI*

          1. ah,nu….nu mă refeream la clopoţei,ăia-s alamă urlătoare şi chimval răsunător….mă refeream la saltul deschiderii uşii,care prin scârţâitu-i,uneori strident,mişcă inimii şi crează muzică(doar intră aer)….
            ‘Se lasă greu Dumnezeul pietrelor,dar se lasă’….eu cred că şi al uşilor….numai să fie cele potrivite.
            Ai vrea tu să se deschidă orice uşă?De-s acolo harpii şi gorgone?

            1. n-am harul deschiderii. doar le observ, trecînd. puteau fi orice altceva. mie aşa mi s-au arătat. azi. azi e continuul acela iar clopoţeii-mi plac tare mult. troicile au clopoţei iar caii care le trag ciucuri roşii. dumnezeu n-are legătură cu mine. e doar un cuvînt ocupat momentan, reveniţi mai tîrziu ori contactaţi biroul de relaţii cu publicul. :( n-am relaţii. sunt doar eu

    1. hahahaha…
      ştiu

      p.s.- mîine ar trebui să am o părere despre moarte, atunci să vezi, cre’ cămă culc s.o.s, s.o.s.
      dacă scriu ce ştiu prafu’ s-alege
      cheia ;)

Lasă un răspuns

