părere- viaţa

Nu aş şti să explic dacă mi-aş propune dar nu este doar o alcătuire convenţională de două litere oarecare.

Fotografia am făcut-o neştiind dar acolo este întreaga mea poveste şi nimic nu-i întîmplare.

COSTIN şi

What Does This Mean?
Life in Pictures is photography, poem and music based. You may post, on your blog, any photography, poem or song, you wish. Create your Life in Pictures post first then come back and enter your name and the link to your post here. Next, just have fun visiting the other entrants to see their posts.
Rules :
1.  What you post must be family friendly.
2.  Link back here in your post, if you like it.
[ … ]
a, şi încă ceva : am hotărît să renunţ la poezie
12 gânduri despre “părere- viaţa

    1. aşa zici ?, există totuşi comutări de pedepse şi locuri unde bolnavilor terminali ‘li se asigură confortul vieţii’
      am fost în raiul animalelor, nu erau oameni acolo, mi-a fost bine, am şi zîmbit…

    1. medicul care mă tratează zice că nu se prea moare, în parametri normali, de inimă rea ( de la o vreme )
      crezi că am un schelet frumos ?

Lasă un răspuns

