colecţii de aiurită: sunt toată ziua îndrăgostită!, noAptea (le) călătoresc

sunt gesturi sufleteşti pe care nu le-am făcut niciodată.

şi care nici nu mai sunt cu putinţă acum, – au trecut.

– Mircea Ivănescu –

.

Slovacia şi Amsterdam

.

-Seattele-

-Germania şi Roma-

-Bucureşti-Tokyo-

sunt atît de multe privirile mele, plecate ;) , că zîmbetul nu mi se aude dar este în toate

BRAZILienele, unele (dintre), preferAte

.

Nu cunosc pe altcineva mai răsfăţat decît MIne, dacă vreau nisip de mediterana el vine. dacă-mi doresc orice scoică de ocean pînă seara ea-mi bate veselă-n geam. dacă zic că mi-e lene să merg la paris primesc frunze proaspete din versailles pînă-n prînz. am obosit de-atîta dorit . călătoriile mele sunt încărcate de ‘preaîmovărătoarea‘ mea dulce ubicuitate. îmi simt mereu, umbră tăcută, evanescenţa din lucruri şi, doar uneori, o las să mă înfrîngă. cine nu are nimic de vîndut nu poate şti ce este dependenţa de tot. şi atît. am mai spus, îmi pare rău că mă repet, ia-i unui ‘bogat’ apa şi aerul şi lasă-i toată averea lucrurilor oricui. mie ia-mi toate averile lor şi lasă-mi doar coLecţiile pe care le port în adînca urcare din fortăreţele mele interioare.

p.s. – ştii tu ! sub fiecare ‘capac’ se află (?) un om (?)

doar sufletele călătoresc tăcînd, fără gesturi, une eşti, une(-mi) sunt ?

ca,pace !

16 gânduri despre “colecţii de aiurită: sunt toată ziua îndrăgostită!, noAptea (le) călătoresc

  1. Cand vad aceste capace de canal, adevarate opere de arta, ma intristez in loc sa ma bucur.
    La noi in Romania, un capac de canal obisnuit e o imagine rara, cum ar rezista asemenea minunatii?

  2. superb articol! excelenta colectia capacelor… mai lipsea cel din Bremen (lânga statuia Muzicantilor din Bremen este un canal-pusculita. Daca arunci o moneda în canal, în semn de multumire, se aude cântecul de : cocos, pisica, magar sau catel. Banii adunati în felul acesta de la turisti, sunt donati de catre primarie, unei societati caritabile din oras)

  3. CELLA,
    eu am scris, de pe calc lui Horia [a lasat laptopul vechi aici]

    si nu am fost atenta la setarile lui

    inca o data….
    stiu ca intelegi
    atit a fost sa fie aventura mea aici

Lasă un răspuns

