manechinul privea din vitrină, se crăpa de’nserare

Eldar Kadymov

Tu, care ştii tot ce se poate şi spune despre plecări şi tu care imobil mă petreci de oriunde-aş veni trebuie să laşi locul să te respire măcar că nu-ţi zic. abia azi cînd încercam să mă concentrez inutil pe culoarea verde   am priceput de ce suntem incompatibili şi dece nu cred în contratimpuri. mă certam cu balamalele la fiecare dintre mîngîierile tale dorindu-i aceluia care le-a inventat să-i scîrţîie veşnicia pînă apuc eu şi doar eu să-i duc uleiul de apoi. aşa mi-am pierdut concentrarea şi am dat nas în nas cu dl.Minulescu care era în trecere iar eu refuzam să mă mai holbez la verde. pune totul pe roşu şi stai blînd. pun şi eu de-o cafea. aprine-mi o ţigaretă şi hai să adorăm locomotivele cu aburi.

ce vineri mi s-a făcut de la o vreme

Tu crezi c-a fost iubire-adevărată…
Eu cred c-a fost o scurtă nebunie…
Dar ce anume-a fost,
Ce-am vrut să fie
Noi nu vom şti-o poate niciodată…

A fost un vis trăit pe-un ţărm de mare.
Un cântec trist, adus din alte ţări
De nişte pasări albe – călătoare
Pe-albastrul răzvrătit al altor mări
Un cântec trist, adus de marinarii
Sosiţi din Boston,
Norfolk
Şi New York,
Un cântec trist, ce-l cântă-ades pescarii
Când pleacă-n larg şi nu se mai întorc.
Şi-a fost refrenul unor triolete
Cu care-alt’dată un poet din Nord,
Pe marginile albului fiord,
Cerşea iubirea blondelor cochete…

A fost un vis,
Un vers,
O melodie,
Ce n-am cântat-o, poate, niciodată…
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Tu crezi c-a fost iubire-adevărată?…
Eu cred c-a fost o scurtă nebunie!

19 gânduri despre “manechinul privea din vitrină, se crăpa de’nserare

  1. Mersi pentru citat, cred ca ti-au placut pozele :) … ai un blog misto dar as zice s-o iei mai usor cu tristeturile, c-ajungi ca mine :d

    1. în aşa o LUME veselă ne putem permite (?!) să fim trişti că-i precum o frecţie la un picior de plai ;)

      cît despre bog: param pam pam, ba al tău e mai frumos
      af’erim!

      1. da, mersi, scriu de vreo 3-4 ani pe el si mai am inca vreo 3-4 bloguri :) … si tema ta e misto dar nu stiu cat de bine da la goolge… la 1800 de pagini cate ti-a indexat ar trebui sa ai vreo 200 de ipuri unice pe zi ;)

  2. pai daca citesc jos de tot pe blogul tau (in footer) zice asa: Theme: Greyzed by The Forge Web Creations. Aia e tema ta… probabil ai ales-o din admin… dar mai bine faci un alt thread de discutii pentru asta ca sa nu spamam aici :) … e bine sa ai comentarii pe subiectul articolului ca sa nu zapacesti utilizatorii :)

    1. cred că scriu un text zăpăcit despre teme
      sunt îndrăgostită de J.Pollok n-aveam cum să nu înhaţ şablonul ăsta cînd l-am văzut :D
      LA MINE utilizatorii sunt gata zăpăciţi că-s prietenii mei şi-s ca mine iar eu ador să bat cîmpii în afara oricărui subiect dat
      n-am jucat niciodată la impuse

  3. Mai! Mai Cella, mai! Eu asa nu ma mai joc, sa stii! Pai toate poeziile si poetii mei preferati se gasesc si pe la tine? Il ador pe Minulescu! Da, da… asa este.

    1. :) Universul complotează: azi doar de bucurii am avut parte
      şi eu, el ştie, nu am avut prea multe
      uite cum te iau de mînă şi ţi-o strîng tare, tare
      tu şi Rokssana aţi fost azi bucuriile mele :)
      hai să-i iubim împreună
      şi… mai am un secret pe care doar vouă o să vi-l spun, la urechea sufletului, mîine
      bucuria-i prea mare şi, încă, nu încap în ea
      doar plîng… vezi… habar n-am să mă bucur

    1. eu am primit, nemeritat, un handicap major: spuneam mereu oamenilor că îi iubesc iar ei mă etichetau- ciudato!
      aşa azi, aşa mîine… am învăţat să tac şi să iubesc cu dinlăuntrul
      şi să tac … mai mereu…
      rar de tot … zîmbesc :)

  4. Cat de bine stiu asta cu „ciudato” ! Oare de ce sunt considerati asa oamenii care iubesc si care spun asta? Oare de ce oamenii nu stiu sa primeasca iubirea ce li se ofera? Oare de ce…? Oare am sa aflu cand o sa fiu mai mare? :) Pana mai cresc, raman la fel…iubesc! Asta stiu sa fac eu cel mai bine.

    1. păstrează iubirea şi nu te îndoi de ce simţi… urmează viaţa… uşile se deschid pe toate peroanele!
      afli toatele doar trăind cu asupra de măsură
      sunt aici ori de cîte ori te întrebi
      am trecut pe drumul acela :)
      sunt mereu ‘în mers’ … doar iubind

  5. Vai, Cellissima, ce e cu lipsa asta de activitate pe blogul tău? Ţ, ţ, ţ… nu se poate! Oare se pun virgule între ţ atunci când faci: ţ, ţ, ţ?

    Făcui o pauză şi mă uitai pe goagăl şi văzui că cineva scrie: nţ, nţ, nţ! Atunci aşa scriu şi eu:
    Nţ, nţ, nţ!

Lasă un răspuns

