aburesc, aşteaptă(-mă) dacă

Nu simt nimic. degetele îmi zac alăturea inerte

este un soi de preÎnţepenire gînditoare

apoi o să fiu ţărînă şi o să mă

frîng în brazde adînci

aşteptînd?

să îmi crească iarba

suflet

VOLODIA, mă ajuţi ( despre ce simt) în MORTUL PERFECT

Există un paralelism definitiv/ între traseul vieţii şi cel al morţii. Dacă/ nu cumva avem de-a face cu ditamai identitatea. Dacă nu cumva nici una/ din ele nu există.

4 gânduri despre “aburesc, aşteaptă(-mă) dacă

Lasă un răspuns

