„Ce înseamnă pentru dumneavoastră singurătatea ?”*

fotografia lui – E- Glyf

vorbe, vorbe, vorbe… (Versuri, 1968)

trebuie alese vorbele cu grijă,

vorbele lasă urme – îţi aminteşti

mai târziu de ele – aşa cum şi paşii rămân în zăpadă,

trebuie alese vorbele (însă e uneori atât de uşor

să ştii să aşezi vorbele unele lângă altele

să însemne ceva – ceva ce nu se mai aşează

deloc exact peste ce ştii tu cu adevărat

că e în tine – că simţi.

oricine poate să facă vorbe unele după altele –

oricine poate să vorbească – nu asta

e principalul – ar trebui poate alese

tocmai cuvintele care să nu spună prea mult.)

şi pe urmă, fiecare din vorbele acestea

ca nişte urme în zăpadă…

Şi mie cine îmi ţine fruntea în palme şi cine îmi adună fulgii dintre gene  şi cum îmi mai păcălesc singurătatea cînd jur împrejurul îmi doare de atîta tacere nemîngîiată

şi nu este nimeni !!!, între cerul şi pămîntul Îngerii fac castele de nisip în inimi sterpe

noptează, POETic

*

ADDENDA, inutilă- se pare

Slujba de înmor­mântare are loc astăzi, sâmbătă, 23 iulie, ora 12, acasă în Sibiu, str. Vasile Aaron, nr. 3, apoi, în jur de ora 13, la Cimitirul Central din Sibiu, în locul de veci de lângă Doamna Stela Ivănescu.

Să-Ţi fie drumul lin şi lumina blîndă-n rotunda-‘ntîlnire ţăr(î)na uşoară şi odihna deplină

SUFLETE!, bun- la toatele

20 de gânduri despre “„Ce înseamnă pentru dumneavoastră singurătatea ?”*

    1. ei nu ‘se luptă’, cred, dar cine-s eu să-mi ‘dau cu părerea’?
      nu cred în monştri, doar le ‘notez făcăturile’

      mai mereu NICHITA: nu există poeţi, doar poezie

      şi… oamenii ‘obişnuiţi’ şi POEŢII
      şi…

    1. singurătatea ‘asistată’, deci ;)
      îmbătrînim, Emile, ori mi se pare?, tînjim după noi cu-ai noştrii
      simplitatea simplităţilor şi liniştea gardurilor … rup o nuia şi-o fluier

Lasă un răspuns

