cĂ- „pe bune!”

(am pus ghilimele ‘titlului’ doar pentru a fi în ton cu preluarea aserţiunii din limbajul colocvial)

AZI SUNT BUTOI!, da ?

Musai să mă upgradez cică.

Hmmm, zic iO

Păi să fac ceva atunci.. ce?

Autoportretu`, c.v.u.ul, spovedania, compunere, ‘ circ fără bani’ ?… hmm, n-am..

Să zic că am ceva spre 70 de ani, că nu scriu, că nu vreau teled(t)oane, că nu-s maicoterezistă da’ nici indiferentă ori defetistă, că n-am angajamente de P.R., că stau liniştită cu pisicul şi căţeii la o margine de civilizaţie încălţată– cu un picior desculţ şi altul într-o opincă- , că nu vreau nimic de la nimeni, că mi-s dragi toanele mele, că dacă zic : mi-eşti drag/ă de frumos/asă ce eşti chiar aşa este, că nu vreau link- ping- sting (ăla care baladeşte DAAAAAAAAA, cîndva) iar dacă le primesc zic mulţumesc frumos, că sunt suspect de sinceră şi asta mă face foarte tăcută, că vreau să mă joc dar copiii nu se joacă cu mine (că) n-am jucării (în)totdeauna frumoase, că nu călătoresc decît interior, că nu suspectez niciodată pe nimeni şi ‘mi-o iau’ mai mereu, că „nu răspund cînd mi se aruncă vorbe-n spate”, că zic, doar, „prezent”!!!, că aş „salva iO balenele albastre” dar mi-i că n-am să văd Oceanul niciodată de-atîţia munţi de nisip, că ştiu să dau dar să şi cer, că nu mi-a fost clară aritmetica, atunci, dar am rămas cu vorba dascălului meu de matematici, neaplicte, „bunul simţ îţi spune ce trebuie să faci” aşa încît chiar nu mă mir dacă 1 şi cu 1 îmi ‘dă’ ba 3- ba 3,14 (atunci mă întristez şi mai şi plîng dar de supărat mă supăr doar în ‘cazuri excepţionale’), că sunt impulsivă `de numa`, că nu ştiu mai nimic şi cuvinte ca: indiferenţă, nepăsare – de-un exemplu- mă deprimă ca pe alţii bolile incurabile, că ştiu găti- merge cu bicicleta- înota şi încă.. dar le fac doar în gînd mai pe toate, că…

sunt ‘ciuca mirărilor’

hoooooooo

mai vrei?

zi-mi! :)

dacă am greşit cu ceva, iartă-mă!,

şi 

iartă-mă pentru vina de a ‘te fi făcut’ să-mi provoci suferinţă

liber la dat cu piatra! :)

 

p.s.- era să uit ce-i mai important dar probabil reieşea din atîtea altele: clar!- nu-s nici deşteaptă şi nici frumoasă cu acasa devreme mai negociez

20 de gânduri despre “cĂ- „pe bune!”

  1. „că stau liniştită cu pisicul şi căţeii la o margine de civilizaţie încălţată- cu un picior desculţ şi altul într-o opincă- ”

    Stii, ma gandeam ca fraza aceasta e un fel de punte de legatura intre povestile lui Creanga si picturile suprarealistilor ..

    1. este proiecţia mea despre mine în civilizaţia evident sfîrşită-n ea însăşi, ca oricare alta, pas gol viitorului cu adevărurile limitate ale trecutului prezent
      cred, despre mine, că sunt suficient de lucidă să văd şi să ştiu nimic
      nimic nu poate pregăti ori oferi siguranţă iar suprarealiştii, nu-mi plac cartografierile, ştiu
      ;) se vede cu ochiul liber

      1. ” cred, despre mine, că sunt suficient de lucidă să văd şi să ştiu nimic”

        … esti gand in gand cu Socrate … si ceva mai mult :)

        1. Ăaouci !!!, vai mieeeeeeee, mă roade tare da’ tareeeeeee rău opinca :)))
          stai aproape că azi mi-am propus, ‘provocată fiind’ să ‘gătesc suprarealist

  2. … este ca nu stiu sa inot, dar o fac de mama-focului in visele mele, da’ sa vezi ce zbor , tot in vis…O clipa, m-ai facut sa ma gandesc LA MINE.Multumesc, Cella !

  3. Hm! Da’ ce crezi că ai scăpat cu atât, Cella? Ai scăpat un lucru esenţial! Să ne spui ce ai făcut înainte de ’89! Şi tot nu scapi de acuzaţia de defetism! Cu o asemenea concepţie retrogradă despre tine însăţi vrei să participi tu la târâşul prin tranziţie spre cele mai înalte culmi ale societăţii capitaliste multilateral dezvoltate? Nu, pe noi ne caracterizează optimismul şi încrederea în viitorul luminos când vom avea Canalul Bucureşti – Oceanul Planetar şi când ni se va impune să călătorim numai în exterior şi numai pe blat că totul va fi subvenţionat! Cât despre stilul tău de încălţa, am aflat pe surse că aşa e trendy!
    PS Te rog să mă ierţi, eu când vreau să fiu nesimţit, sunt nesimţit, dar te rog să mă crezi că nu-mi place să te văd necăjită. Dar am şi eu o calitate: dacă mi-o spui de la obraz, încerc să mă corectez şi nu e nici o supărare din partea mea!
    PPS Ieri ai fost butoi! Azi ce vei fi?

    1. aziul mereu?, varză!, normal :))))
      dacă nu mă murez corespunzător îţi şi zic cu ’89le ăla
      eşti mai mult decît simţit, continuă şi te înscriu în club

        1. :))) ghici ce ?, pot da’ nu vreau că mi leneeee
          vezi tu celisme de nu te vezi, provocatorule care eşti tu provocator :-P
          mulţam, oricum, pentru ‘ce-mi faci’, promit să zîmbesc cît pot de des şi natural

              1. Noooo! Şi nici la murat! Hai că ştii mai bine cum se prepară! Cu ceva cellisme, cam cât te lasă inima să pui, le mai agrementezi cu nişte citate (poezie sau proză), ştii tu mai bine de unde să le iei, o lacrimă două, că de aia e senzitivă, poze cât cuprinde… şi gataaaa. Hrană pentru prieteni! pentru mine nu, înţelesei că eu sunt în aşteptare. Eu sunt vocea din off, vox populi (nu şi vox dei, Doamne fereşte!)

                1. da moarea de varză-i minunată
                  am ce zici tu dar lumea nu-i pregătită zilele astea pentru noi
                  chiar de te voi dezamăgi fac o mititică pauză ;)
                  mică- mică, aşa-i că nu te superi ?
                  dau o ‘îngheţată’

    1. dacă n-ai şti cît şi cum te preţuiesc acuma ţi-aş trimite o pălincă de bihor… pe-un cal înaripat, noa hai că-s fată zăludă. n-am io treabă cu blogăreala ca tu cu vecinu’ tănase ; )

Lasă un răspuns

