tacere,iar

Voi care vă întoarceţi acasă
şi după ce-aţi închis uşa
spuneţi “bună seara”
voi nu ştiţi ce-nseamnă
să intri pe uşă tăcînd.

Inutile-s toate. iar … mereu …

Octavian Paler cu mine, cu tine, de ceul spiralelor degeaba

alaturarea singuratatilor nu este decit q.e.d.ul de care ne temem si-l apucam strins pentru a ne construi iluzia unei case pe care Ziditorul a lasat-o asa… in constructie… doar cu o scara sprijinita de ea

… am sa continuu, ori nu, cind benevolenta virtuala o sa-mi restituie diacriticele faradecare  nu sunt

e o tacere zgomotoasa (fo-A-rte)

27 de gânduri despre “tacere,iar

  1. sarut mana, CELLA

    pentru cateva zile sunt acasa, adica in tara;
    eu am uitat parola de la blog, dar, oricum, nu mai am timp
    iti doresc o vara frumoasa chiar daca mai peste tot este capricioasa;
    nu ti-am respectat tacerea, trebuie sa cer scuze? :)
    H.

    1. Bună Dimineaţa! :) Teo
      ne-ai adus un val de mare cu nisip şi … ceva … soare?
      ‘lucrez’ la o minusculă grădinuţă zen şi nisip din ocean n-am
      poţi şi chiar te rog să ‘faci multttăăă gălăgie’ … liniştea mea zice că doar aşa e vie

  2. Cum a fost în acest ,,canon silence”? A fost cu post şi rugăciune? Ah, idiot sunt, aşa ceva nici nu se spune, nici nu se întreabă… Dar, zău, a fost prea lung… Bine că în cele din urmă ai găsit diacriticele alea!

      1. Zău cu limba scoasă…
        Dar nu ne mai postezi şi nouă ceva? Poze cu texte din alea de-ale tale criptate ca să avem cu ce ne bate capu’, cu aluzii livreşti, cu citate, deşi de multe ori nu mă duce capul să pricep, am devenit totuşi dependent…

        1. of!, dacă ştiam chiar postam da’ citind minunăţiile altora mă simt atît de ruşinată de prostioarele mele că mi teamă să nu se ruşineze ei cu mine că: uite şi la asta ce tîmpenii ‘produce’ şi s-a găsit să pomenească de mine :(
          :))) am să scriu prostioarocriptograme, parol !
          îţi plac ‘pozele’ mele? fotografii nu-s da’ eu, cînd ‘pozez poze’ tot criptic o fac, adică şotron cu lumina din mine

    1. puoiiiiiiiiiiiiii :)
      d-aia-i ‘instig’ pe prieteni să văd ce se întîmplă că eu chiar învăţ mult mai bine din experienţele lor
      am piele sensibilă, cică, nu mi-o forţez să nu crape ;) (piatra-n partru…)

        1. asta-i tAcere, Rod. :)
          tĂcerea e altceva, noi două ştim ‘diferenţa’, da ?
          nimeni nu mă poate deranja pe mine că nu are cum, am ‘trasat cercul’ ;)

Lasă un răspuns

