insolaţie- iar eşti, ploaie?

Nu-i şuierul săbiilor ce se ascut
Şi-al spadei ciocnite de scut.
Nu e bătaia inimii.
Nu-i Turnul şi ornicul lui în care timpul colinse.

E parcă sufletul tuturor oştilor învinse.

– Tudor Arghezi, Ploaie –

Minusculul meu Univers a explodat. Îngerul şi-a luat lumea-n cap. Şi-a făcut valizeLE şi s-a cărat.

Am fost anunţată, oficial, că timpul (meu) a expirat

ŞOC !, zic, atunci bine

pas, zice, vezi tu ne-bi

zăpăcitO !!!

văd, zic, dau comunicat de presă ceresc- declar postul vacanţat (‘T’aspirat)-  fac preselecţie– îmi aprind o ţigaretă- învăţ să cînt la trompetă- tai maioneza cometelor- circul pe toate planetele- joc tu-pu cu o gaură neagră mai pe seară- sparg toate oglinzile şi mă autoproclam liberă de Înger şi universală

rîzi ?

vezi tu!!!

ţi-am fotografiat sufletul, acuma marş şi zboară

plouĂ  !!!(click, click)

13 gânduri despre “insolaţie- iar eşti, ploaie?

  1. Frumos ,Cella, ce-ai scris! Dar cine este minusculul tău univers, floricica aia zurlie? Mă bucur că pur şi simplu debordezi de energie şi te apuci de atâtea activităţi inedite, dar nu crezi că este riscant să intri în conflict cu cometele tăindu-le maioneza? Dacă dai de ele când circuli pe toate planetele?

    1. zurlie eu nu floricica. ea e doar una dintre confidentele mele pe care o întreb ce mai fac cînd par că am uitat de mine şi mi, parcă, prea bine
      dar- mi bine doar între scaieţi, am defect grav de fabricaţie, şi ‘lumea’ mă întreabă ce-am de rîd şi plîng în somn şi mişc degetele de la picioare de parc-aş umbla toată noaptea năucă prin ploi de asteroizi războindu-mă, nălucă, ba cu ziua de ieri ba cu aia de mîine care nu are ce să-mi aducă
      dar eu ştiu sigur că nu visez nimic şi am, mereu, o mare nedumerire de mine cînd mă trezesc frîntă de oboseală şi cu o lumină suspect de albă pe gene: maioneză tăiată vezibine
      tocmai ca să îmbunez cometele am să învăţ să cînt din toate trompetele (îngerilor, ştii tu)

        1. ce minunat stii sa spui „buna dimineata”
          sunt necajita ca nu am diacritice
          am sa revin la raspunsul acesta precum un meduz si o meduza

      1. Asta am observat, la tine, mai sus, la mine, mai în interior. O fi perioada propice, cine ştie…?
        De multe ori tot îmi venea să decolez, însă cred că aveam rău de zbor. Ori nu mă puteam desprin(de la sol). Poate că acum aerul cald al verii ajută zbrr-ul către ceva fâl.

  2. Vreau şi eu să tai maioneză! ….Uite, am să-l rog pe îngeraşul meu de serviciu să-mi împrumute harpa oleacă şi vin cu tine, dacă mă iei!….facem o orchestră cu harpă şi trompetă de să se taie maioneza în galaxiile vecine…ce zici? :lol:

Lasă un răspuns

