nu mă aştepta, spun poveşti poate

Încăperea este închisă ermetic. aerul este condiţionat şi VERDE. draperiile strînse la marginile ferestrelor aparente lasă parfumul florilor artificiale să plutească indiferent. poate este noapte. poate o să fie zi. poate are gust de fragi.

Bărbatul întins pe podea respiră în ritmul cuvintelor mele. bărbatul este orb- surd- mut.

Îl ţin de mînă şi-i desenez cu cealaltă, în palmă, poveşti despre viaţa mea de culori şi despre ziua în care am fotografiat o ciupercă. apoi am muşcat cu toată viaţa din ea.

Aerul este verde.

Ivirea mea n-aduse nici un adaos lumii,
Iar moartea n-o sa-i schimbe rotundul şi splendoarea.
Şi nimeni nu-i să-mi spuna ascunsul tâlc al spumii:
Ce sens avu venirea? Şi-acum – ce sens plecarea?

Un punct pierdut e lumea în haosul imens
Toată ştiinţa noastra: cuvinte fără sens.
Om, pasare şi floare sunt umbre în abis.
Zadarnic este gândul, iar existenţa – vis.

Un joc de şah e viaţa. Destinul singur joacă.
Iar noi suntem pionii. Vrând de urât să-i treaca,
Ne mută, ne opreşte, un timp ne mută încă
Şi apoi în cutia neantului ne-aruncă.

Omar Khayyam

10 gânduri despre “nu mă aştepta, spun poveşti poate

  1. Poate barbatul ar putea invata sa vorbeasca? Poate reuseste sa si auda? Poate inchide pumnul strangand povestile desenate in palma? Poate viata chiar are uneori gust de ciuperca…? Poate….

    1. în ‘mintea mea creaţă’ bărbatul este jumătatea eului meu (cam) spiralat
      tot ce-s eu e doar doiul ăsta unic, Shyana, care muşcă mereu bucăţi din ciuperca aia ;)
      poate
      dacă ‘te joci’ , o vreme măcar, cu poate esenţele palmelor cu poveşti îţi pot popula … vieţi

Lasă un răspuns

