Suprarealism- tendinţe şi viziuni :)

 

 

19 gânduri despre “Suprarealism- tendinţe şi viziuni :)

    1. Dacă ar fi vorbit cu mine oricine pînă nu foarte cu multă vreme în urmă, despre pisici, primea un soi de disertaţie … :) …
      nu ştiu ce- cine- cum … şi nici nu-mi ‘bat capul’ cu explicaţiile
      acest personaj, SNEJINKA, este aici şi este suficient
      aaaa, pot spune multe dar… minunile nu ‘cer’ explicaţii… se ‘petrec’ şi-atît!

    1. ştii ce-au făcut azi năzdrăvanii?
      cu Snejinku am făcut socată :) nu vrei să ştii ce harababură de flori a fost bucătăria :)))
      ăilalţi doi, Tano şi Capi, au vînat o şopîrluţă- iar- şi am salvat-o tare greu din boturile lor, cu paleta pisicului- na-na-na la codiţe :))) , apoi i-am adus-o lui să o vadă
      e aşa o nebunie minunată aici că mă întreb uneori care-i defect eu ori ei ?
      apoi zic: toţi suntem normali :)))

  1. Asta îmi amintește de „întâlnirea întâmplătoare a unei mașini de cusut și a unei umbrele pe masa de operație”!. :)

    1. yoy, nu c-am fi suferinzi de falsă modestie, că dl.Conte L. ne inspiră doar reuniuni estetice disparate că nu degeaba-i apostol S. ;)

Lasă un răspuns

