„locuinţa mea”, de vară…

era

acum nu mai este şi toate-s poveste

şi procese-VERBALE cu aşa cevaaa

am să ştiu, cum ştii că ştiu, să-ţi amintesc cine- cînd- cum ştie(ceva)

a

a, da?

drumul meu este acela, poţi face ce şi cum vrei

n-ai cum (nimic schimba)

am (mai) trecut puntea asta şi aia şi cealaltă- sunt puternică

nu te-ai născut să mă învingi

nu uita!!!

toate se plătesc undeva, cumva, cîndva…

26 de gânduri despre “„locuinţa mea”, de vară…

  1. CELLA,
    Imagini dezolante!!… păzeşte-mă doamne de apă şi foc… şi de criminali… e bine dcaă ai reuşit să treci… cumpăna!

    1. am să o spun, poate, cîndva
      povestea-i frumoasă şi simplă ca toate poveştile care închid în ele mai multe vieţi de om…
      doar oamenii nu-s mereu frumoşi şi nici simpli :(

    1. nu ştim cum e, că nu avem cu ce compara încă, dar poate că aşa-i pentru noi că nu credem decît ‘ce vedem’
      d-aia aia (şi) primim :(

  2. Dezolant – n-am gasit alt cuvant…
    PS.
    Candva voiam sa-mi fac un bordei distantat de vecini cat sa nu le aud muzica si certurile, dar nici sa nu ajunga sfara de la bucatele lor …; nici sa nu-i supere cainii mei…Si reciproca-i adevarata.
    Oricum, nu in padure, eu sunt rustic din lunca Somesului…
    Totusi, pe o ridicatura sa fiu observat cand ma predau…
    Familia era de acord, ceea ce imi mai da sperante…; si confort.
    Terenul m-ar fi costat putin, insa dubla imprejmuire proiectata era o avere…
    Mai calculez…

    1. dacă e nevoie de ‘dublă împrejmuire protectoare’ zic că DA, mai calculează
      păcat că nu-mi dă mîna să fiu rustică
      da’ mă ţin de ce am: merg mult desculţă de cum ‘dă căldura’

Lasă un răspuns

