fragment

Nu căuta vini imaginare alegerilor tale

oricare

(…)

auzi oameni le observi feţele descompuse

gesturile mai calde leneşe

respiră lângă tine iar asta nu îţi mai spune nimic

sălbăticia ta doarme de mult pe o pajişte arsă

(…)

-detalii- CÎNTECUL SAMOVARELOR

plecăciuni şi îmbrăţişări DANA BANU

6 gânduri despre “fragment

    1. înduioşată de grija ce-i porţi atrofiata-mi minte-ţi trimite bezea fierbinte şi trece pe răboj: dabija! de căutat pînă termină musca de patinat

  1. Bun citatul..mereu incercam sa gasim ceva pe care sa dam vina, numai pentru a ne simti noi mai bine…cand de fapt ar trebui sa acceptam ce am facut si eventual sa nu mai facem altadata!
    Numai bine iti doresc, multumesc pentru vizita de pe blog, eu te-am trecut la mine in blogroll!

    1. Alicegeorgiana- merci, eşti aici :)
      mi se întîmplă frecvent din lenea de a schimba mereu id. funcţie de platformă
      la mine miercurea fără cuvinte e pe blogul copilaşilor :)
      asta nu înseamnă că nu eşti binevenită aici
      doar că blogul ăsta e cam mocăit de la o vreme :D
      cred că nu ne mai placem eu şi el şi tatonarea asta aduce cu boală lungă moarte sigură ;)
      p.s.- gîndul acela, al meu, nu-i musai opozabil

Lasă un răspuns

