priveşte, îndepărtareA(-mi)

plecînd doar eşti

nu ai poveri, nu ai cui şi ce spune

Este noaptea în care sunt SINGURUL VIEŢUITOR dacă a(r fi fost) fost aşa cîndva. N-am de unde şi cum şti, eu doar simt. Dacă ar fi să fi fost simţ ceva.

Este sfîrşitul şi începutul meu(?). Ştiu cît de egoist ‘sună’ dar, singurul vieţuitor fiind, n-am cu ce compara.

Am văz, auz, pipăit. Simt? Nu ştiu! N-am cu ce compara.

Am să ating ? : e bucurie/durere, naştere/ moarte, cunoaştere/ imbecilitate, …

Am să strig ? : imbecilitate/cunoaştere, moarte/ viaţă, durere/ bucurie …

Am

AM

daţi, un bănuţ sărmanilor, de sufletul meu

cine ?


3 gânduri despre “priveşte, îndepărtareA(-mi)

Lasă un răspuns

