alegeri, naive, cum altfel?

Putem spune aşa a început şi aşa s-a sfîrşit  să aşezăm între puncte toate sentimentele şi toate gesturile. m-am oprit. iar!. gesturi traduse în sentimente şi toate bine înşurubate în cuvinte cuvintele în silabe silabele în litere. iar!

multe virgule, multe puncte, majuscule, cratime. iar şi iar şi iar.

Putînd să nu înseamnă  ‘să’  nimic. gesturile nu au sentimente şi sentimentele gesturi nici atît.

Nu ştim nici începutul şi nu ştim spune sfîrşit.

Deci, cea mai mare frică a mea a rămas:

de cuvinte

– trezeşte-te!

şi

– maturizează-te!

nu striga, te rog, dorm!

5 gânduri despre “alegeri, naive, cum altfel?

    1. am disecat vîrstele pînă la reîntoarcerea în naiva siguranţă a copilăriei. nu prea am motive de zîmbet. e vital să mi le inventez ori reamintesc măcar o dată(pe zi)

Lasă un răspuns

