lumea, străină şi departe

*****

Nu am unde fugi din Lumea Gri

(e de parcă aş fi pasageră şi eu în maşina 6, NICU, ţine-mi ‘loc’, merci)

poate aşa, prizonieră, nimănui şi doar mie nălucă cândva am să-mi pot povesti

despre trădări, sărăcie, durere, îndepărtare, neâncredere şi toate câte or mai fi…

cui? oamenilor gri care ne vom supravieţui

13 gânduri despre “lumea, străină şi departe

  1. Da, sa stii ca nu mi-am dat seama…dar asa arata, vinetii, violacee, movulii…E ciudat cum nu mi-am dat seama ca ar putea insemna si altceva decat aceasta teribila albastrire! Brandusele…tale.
    (A ÎNVINEȚÍ ~ésc 1. intranz. v. A face să se învinețească. /în + vânăt) 2. a se albăstri.
    Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Greșeală de tipar | Permalink )

    1. dintre noi două tu eşti maestra culorilor, cred :)
      rar mi se întâmplă să ‘preopinez’ eu maeştrilor, doar ştii cât de cuminte stau în cubuleţul meu
      e firesc … cum nu-s bună la scris nu am cum fi bună nici la fotografiat ori la orice altceva
      lumea e făcută şi din imperfecţi ca mine nu-i un ‘capăt de ţară’
      perfecţiunea se relevă doar prin comparaţie… cu imperfecţiunile

    1. par ireale, acelea reale :) , şi stăpânesc la propriu dealuri întregi
      e de nepovestit senzaţia pe care mi-o dau de fiecare dată parcă aş fi pe altă planetă
      şi chiar cred că sunt :)
      oricum mi muuulllttt mai bine ca aici

Lasă un răspuns

