secţiuni în ‘diverse’

Să oferim ce ni se ‘cere’, zic, a dărui chiar nu-i greu ci imposibil(dar ‘simplu‘). Văd că ‘se caută’ mult păuni albi. Luaţi de aici! doar privind, fără sfială, interfaţa se vrea umană. Că nu-i ‘iese’ este doar părere… cum ziceam…

Să mă convingi pe mine cu vorbe este suficient de greu încât să te trimit în gesturi pe care nici măcar nu aştept să le faci. Zicea cineva că lucrurile simple sunt, uneori, dificil de ‘executat’. Execută tu o nonaşteptare. Adică să fac ceva fără să aştept nimic? Păi cam aşa. Şi, să nu uiţi neaşteptând că ţi se dă mereu doar cât eşti pregătit să primeşti. Pot tăcea?. Asta chiar este ‘partea’ cea mai grea a manipulării. Gândurile sunt larma cel mai istovitor de oprit. Nu eşti încă pregătită pentru aşa o caznă. Dar?. Da, cum îţi zic, nu ai cum combina neaşteptarea cu nimicul. Încă!

4 gânduri despre “secţiuni în ‘diverse’

  1. Voiam sa scriu un articol constatator despre faptul ca cititorii mei nu urmeaza linkurile recomandate de catre mine cu empatie, admiratie si respect.
    Se pare ca am devenit un cititor grabit…

    1. eu chiar mă întrebam, dar mi-a trecut, cine mai şi citeşte pe cine(retoric, normal)
      majoritatea sunt mult prea ocupaţi să se linkuiască pentru reclame şi topuri şi habar nu mai am ce
      mai sunt şi alţii care au alte scopuri virtuale. ‘nobile’, desigur
      bine, nu-i cazul cu noi că altfel nu ziceam da’ mi se pare aiurea să pierdem atâta vreme ca să ce?
      eu am ‘declarat’ de la început că nu fac decât să-i promovez pe alţii dar de atunci şi până azi asta nu mai este acoperitor
      pot ‘promova’ ce vreau că oricum citesc doar eu şi maximum încă 1-2 domnia ta erai ăla 1 :)
      nu eşti un cititor grăbit, doar că eu mai ‘fac testări’ adăugând linkuri ‘de verificare’ la ceva vreme după…

Lasă un răspuns

