reCAPITULARE

POŢI să-ţi opreşti, dacă vrei, respiraţia şi să rupi firul şi să deşiri tot ce ai crezut că se leagă într-un înţeles oarecare

poate fi evident că nu este aşa, ori poate nu, evidenţele sunt atât de înşelătoare

nu depinde nimic de nimic şi fiecare depinde iremediabil de orice

atâta nonsens aparent poate zăpăci orice fir indecis, poate?

dilemaîntunericul fricavisuldrumulodihna

„şi aşa mai departe”

cât se mai poate

nod!

12 gânduri despre “reCAPITULARE

    1. zâmbesc eu ce zâmbesc, Gina, dar mereu mă pomenesc cu un ‘pleosc‘ peste colţurile zâmbetului
      mi-am ‘comandat’ croşetă să ştii. şi ‘curs intensiv’ de… că eu… doar cu andrelele şi nodurile
      deocamdată!

Lasă un răspuns

