ziua cârtiţei

mulţumesc !!!

TUTUROR !

CĂ M-AŢI UITAT

‘ziua’ s-a întunecat, ‘lumea’? e noapte…

mi-am demonstrat (o dată în plus)  că virtualul este

NIMIC

şi ?

m-am ‘vindecat’ ! :)

nu păstrez nimic din NIMIC

am să-mi rămân şi… atât

as long i am here

Alice Drogoreanuşi/ şi

mergea cu o treabă pesemne altfel de unde pasul

ofensiv

după cocoaşa podului stăteau lipite două case

ca două traseiste nici în drum nici după gard

prin grădinile lor dam iama

cu chiote de canibal

mila n-avea ritual nici fasoane
i se înroşise nasul i se înroşiseră
capetele genunchilor
mă uitam la lişc-flişcul fustei subţiri
prea subţire pentru iarna asta

era ceva fraged sunt avar şi avid şi-mi ghiorţăne burta şi lăcomia asta a mea se întinde pe anii
centimetrii limitele şi excentricităţile tale

de obicei stau singur cu spatele înfipt în colţii dujmănoşi
din poarta argintarului putea să fie şi gropar îmi spun
ochii lui mici mă blestemau
din juma în juma de oră pe după perdea
de obicei merg
singur
până în capătu’ străzii trec rotund pe partea cealaltă
poate apari

o să ne dam târcoale mila

ţi-aş spune că sunt ok ţi-aş spune ce mai faci mai întâi
m-aş răsuci să spun asta şi m-aş uita în jos
ca bou’
în timpu ăsta răsar pălărioare şi biciclete coşuri de rafie
şi lăbuţe de vulpe boturi lucioase şi umede mustăţi poştaşu’ şi popa
dna k şi chitaristul cinetic hoaştele curvele şi copiii satului
de la sofale la frigidere lenjuri de pat şi telefoane mobile lapte şi bere
covrigi plăcinte scrisori vechi matematici biblii şi bannere felinare poveşti
toane şi oase sparte totul e în stradă acum răbufneşte ca o coloană sonoră
totul e la vânzare totul cade din cer

peste piaţa mică trece o pasăre
din farmacie iese cineva e ora prânzului dincolo
se deschide o uşă se închide o uşă e un clopoţel şi atlas gălbui-liniştit
dincolo
bat clopotele şi începe să ningă
ca un preludiu

o precizie ucigătoare a
sentimentului că am mai trăit asta cumva că m-am văzut într-un film
aveam feţele unor oameni care-şi ţin jumătatea de braţ
fac share de felicitari de nuntă ştiind că au cancer ştiind că şi celălalt ştie

să-ţi spun ceva despre noi
o să ne dăm târcoale mila
o să ne învârtim în juru’ cozii
o să tragem de timp
o să ne
şi o să ne şi
o să ne

trebuie să fie o cale să rămânem aici

înainte să se ducă lumina
pe care apasă ghetele tale
maro
cu talpă groasă

un singur OM şi-a amintit de mine

am să-l păstrez, Maşa, mereu lângă …

… „şi aşa mai departe” …

tuturor ?

doAr… bi ne…

5 gânduri despre “ziua cârtiţei

  1. CELLA, acum am vazut ca ai revenit.Nu te-am uitat deloc.Nu am mai trecut pe la tine si nici pe la Snejinka daca ai spus ca vei lipsi.
    Ai dreptate cu virtualul.Tocmai de aceea nu folosesc retelele de socializare.Prefer viata reala, mai ales ca-n virtual imi petrec destule ore din viata cu blogul verde si videoclipurile mele.
    Sa ai o zi minunata de primavara si sa-l scoti pe Snejinka in curte!
    Eu trec acum pe Picasa sa mai scot un videoclip fiindca am inspiratie! :)

      1. CELLA, am inteles.Ieri a fost ziua ta si noi am uitat.
        Si eu am fost uitata de ziua mea care a fost in 23 ianuarie.
        La multi ani, CELLA!

Lasă un răspuns

