uimiţi ‘ mă

44 de gânduri despre “uimiţi ‘ mă

  1. CELLA, nu te pot uimi cu nimic acum, poate maine vom auzi vesti bune in urma mitingului impotriva eutanasierii animalelor.
    Nu stiu ce minte diabolica a avut aceasta idee. :(
    O saptamana mai buna!

  2. Odată, mi-ai spus să nu urăsc. Mail…Nu, nu pot să urăsc, oricât m-aș strădui. E infinit mai greu decât să iubești. Firește că n-o să-i iubesc pe porcii care mi-au intrat cu picioarele murdare pe blog, lăsându-și apoi excrementele putrede pe ale lor bloguri pline de minciuni și invenții, dar e și un dispreț care mă face să uit această atitudine mai repede decât ar crede! Ignor acești humanoizi declasați, dar nu-i urăsc.
    Te-am uitmit? Sau știai…o primăvară rapidă, Cella! :)

    1. nu, Zinca, mă tem că acolo nu am să mai ajung decît cu gîndurile inimii… cît o mai ajunge-n bătăi timide şi ea
      e un ‘anotimpuri’ ciudat şi departe… marte

  3. Am recitit comentariile si m-am uimit cat bun simt au bloggerii; cel putin din cercul in care am fost agreat…
    Plus o stare de confort…

  4. Pe acel papirus e scris viiitorul cu cerneala invizibila dar… din pacate, nu s-a descoperit reteta chmica prin care scrisul sa apara!
    Nu, nu am reusit sa uimesc pe buna noastra prietena Cella, ea fiind cea care ne uimeste pe noi toti, prietenii ei! O duminica minunata in familie!

Lasă un răspuns

