repetând, necuvinte îndrăgostite (sincerE)

cine ‘ubeşte şi laaasssă, măi, să fak-o horă lăcrămoasssă

c02 la inimioarrră să-i îngheţe pân’la varrră

şi duoar flori dă lumânarrre

dân culkat până’n  skularrre

măi !

ia iubirea cu t’ador da’ să nu mă-njuri dă dor că te blastăm până-n zori

mori !, zău(aşşşea)

măi, reretat obsesiv şi  mai ales  invariabil se poate, la (o)nevoie (ori altA), înlocui cu hopA în doze b(o)lândE

celorlalţi ? doAr BIne

dragobetind, măi ;)

-ACELAŞI GÎND-

Fereşte-te să ai dreptate

Când eşti îndrăgostit.

Mai bine să ai umbră,

mai bine să ai rază,

mai bine să ai lacrimă,

mai bine să ai orice altceva!

Un om îndrăgostit când are dreptate

E un om singur,

Numai tristeţea are dreptate.

Tu, mai bine să ai bolovani,

mai bine să ai vulturi,

mai bine să ai albul zăpezii!

*

LA MULŢI ANI !, FLAVIUS

19 gânduri despre “repetând, necuvinte îndrăgostite (sincerE)

  1. 25 mg de adoraţie… luat de trei ori pe zi… şi te ridică în înaltul cerului printre vulturii ce ating cu aripile albul norilor aducători de zăpadă şi de vise… :)
    Frumos mesaj de Dragobete.

    1. merci, draga mea, m-au ‘atacat’ erupţiile solare
      am luptat şi (m-)am învins. sper
      eu am un obicei, prost, şi moartă-s vie :D

  2. Pe cine pedepsesti atat de aspru,Cella…de-i dai filmate din astea anti-dureroase si multiplo-adverse si poezie-iasomie fara melodie,doar cu fotografie?Sa fie ea/el atat de vino-vat?

Lasă un răspuns

