asta e…

… că mie îmi ‘plac’ doVEZILE

vorbe ? poate, aproape, oricine :-P

fără supărare şi fără prejudecăţi

a !, mai ales fără provocări că, se ştie, am o cazuistică care e imbatabilă

fără ‘dovezi palpabile’ nici o vorbă nu se coroborează cu nimeni şi nimic

pa ! şi… numai de bine

p.s.- lăsaţi inginerii să vină la mine :)))

ingineriile au fost mereu ‘punctul meu slab’

colecţionez sentimente de bine

recalificarea nu are cum omorî iubirea din POETul care ‘nu vine’

plec eu, doar cine poate vine cu mine

bine, mă, fac addenda

obosită :)

să nu mai zici că-s ‘fată rea’

Obosită lumea merge la culcare
toţi deodată oamenii merg la culcare
împreună toţi în pas de defilare
şi păşesc toţi milităreşte
respirăm toţi deodată ostăşeşte
Visează toţi pe ritm cum se iubeşte
şi fericit se simte fiecare
când oamenii toţi oamenii merg la culcare

dorm pe rând pe ritm se face noapte
şi la ordin mamele vor naşte toate
nu contează dacă e zi sau noapte
nu! nu contează când acelaşi vis visează toţi
nu contează
Obosită lumea merge
Visează toţi
toţi deodata oamenii
împreună
visează toţi bïs

am primit un semnal că documentarul din link nu ‘funcţionează’

‘la mine merge’ :)

cine vrea să-l vadă : se numeşte EXTREME (1999) vă dau link direct

http://documentare.italk.ro/category/pamantenii/

14 gânduri despre “asta e…

    1. azi ???
      pe mine mă doare rău tare, la propriu :) , urechea
      tu… ştii ce cred eu ? că-s foarte rea ori de cîte ori zic ce cred
      îmi tot explică ‘cartea’ că-i dovadă de egoism cras
      şi eu ?, nimic ! o iau de la : eu cred că… şi ‘supăr’ pe toată ‘lumea’
      tu nu vezi ce ‘loc gol’ e aici ? (am cu ce compara)

  1. m-am deprins, Rodica, golind dovezile în semne şi umplînd-mă cu minuni :)
    şi mi tare bine aşa cum mi-am ales să fiu, să fie, fiind
    şi recunoscătoare… ştiind !

  2. Ce sa zic?
    Unii nu cred ca a existat un cal nazdravan numit Bucefal;
    Altii spun ca tre’ sa fi existat, doar Makedonul n-o fi mers pe jos pana in India…

    1. e deformaţie profesională, probabil, ‘putinţa vorbelor’ ;)
      d-aia virgula şi necuvintele din vorbe au greutăţi părelnice şi pot …

Lasă un răspuns

