speranţa, de viaţă…

a nimănui

eu

aud că mi se stabileşte SPERANŢA DE VIAŢĂ


… cine o ‘stabileşte’ ? pentru a putea spune tueu am să…

glumeşti, cred !

uite că sunt şi chiar îmi propun, serios-încăpăţînat- constant

să te contrazic

speranţa mea de viaţă nu ‘ţine’ de tine

eşti un trecător şi aiurea manipulator de nimic

aşa mică- banală- fir de nisip

am să-ţi demonstrez

plutind în lumină precum fratele meu, firul de praf, că…

trăind peste te contrazic

auzi ?

tu

m-ai pregătit

‘restul’ e doar în mine din altceva

p.s.-

este o însemnare ‘supărată tare’ pe care mîine o voi şterge

azi sunt aşa !

14 gânduri despre “speranţa, de viaţă…

    1. n-ai cum, draga mea, chiar nu-mi arde de jucat giamparale vesele la ce-i în jurul nostru
      rahatul ăsta de virtual îşi are fariseii pe care-i merită
      uite n-am chef să mă sparg în rînjete cînd văd şi aud toată ziua …
      apoi deschid fereastra asta şi… ce ?
      aiureli

      1. CELLA, n-as putea fiindca sunt la fel sau si mai si. :(
        In virtual mai stau.Am adunat si pregatit multe minunatii pe care le programez, pe unele le-am programat deja.Vreau sa las in urma mea frumos, bun, simplu, curat…
        Noapte buna, CELLA!

    1. ,, poate greşesc,/ dar sub puterea infinitului/ arcuirea mea/ nu are nimic comun cu nemurirea/ şi nici nu mi-aş dori/ să mă doară veşnic…/ o întrebare la care/ nimeni nu aşteaptă răspuns.” (Curcubeu)- Dan Tudor Calotescu

      cînd i-am ‘contraZIS’ eu pe poeţi ?

  1. Carucior din asta de lemn si vopsit frumos in crem aveam si noi (eu eram a treia ). Era cu rulou de sus in jos si de jos in sus,imi amintesc,din povesti, cum m-au dat cele mari cu rotile in sus ca sa scape de mine sa mearga la joaca :D
    Si….am crescut si eu pe langa ele si mi-s dragi si azi ma bucur ca mai am o sora cu care sa vorbesc. Doamneee, ce bine e sa ai o sora!
    CELLA, suntem pe aici, pe undeva, tot timpul. Pastreaza memoria CELLA draga :)

    1. păi ştiu, dragă
      da’ mă mai apucă din cînd în cînd cîte-o re VOLTĂ ‘pro domo’
      no, nu-i bai că trece ea şi ‘mă fac ;) fată bunăăăăăăăăă’

      :roll: :mrgreen: :-P :D 8) ;)

      tehnic, vorbind, sor’- mea mă ştie ‘defectă’ da-i bine … pe varianta cu ‘neamurile nu ţi le alegi’… eu am ‘ceva amendamente’ la asta :)

      1. CELLA, sunt mai multe lucruri care ne despart decat cele care ne leaga (cu sor’mea ), invers de cum e zicala, ha , ha, ha…Daca stam impreuna mai mult de 3 zile se poate dovedi, noroc ca ne dorim una pe alta de la….distanta :)
        Asa ca, te inteleg perfect ;)

  2. Erai atât de supărată azi dimineaţă încât, de frică să nu mă aleg şi cu vreo scatoalcă, am închis biniiiiişor uşa după mine! Că îmi umblă de azi dimineaţă prin scăfârlie nişte frânturi de Ion Caraion: ,,O caisă şi-un cais /Alergau prin Pardis/……………./Oamenii dintâi, bumacii / Le făceau semne cu macii”

    1. :) minunatule, nu-s supărată
      am fost ieri în tîrg şi acolo ‘mă încarc negativ’
      da’ io-s degrabă iertătoare
      îmi cer iertare, vouă, că mă mai ia gura pe dinainte aici

Lasă un răspuns

