aproape (de-)acasă

galeriA SUFLETULUI

a mai rămas de zis ori de făcut ceva ? mă tem (?) că da

pînă la facere desfacerea este alegerea mea, presupunînd, în puterea pe care aş fi fost fiind să o am …

pătureşte-ţi aripele, îngere, economiseşte-ne orţii şi taci, vine seara „ şi aşa mai departe


Stau cufundat până în gât
în propria mea zi de naştere
ca un mort
cu gura plină de spagheti
dinaintea hazardului
dumnezeu sigur pe sine
mă ţine în mâini ca pe un excavator uzat
deasupra unei gropi comune
e modul lui de a se exorciza
de a muşca dintr-o viaţă în care
s-au strâns atâtea păcate încât i se
strepezesc dinţii şi-i cad unul câte unul
ce nu poate să-mi ierte
e că mi-am inventat singur blasfemiile

-Ion Cocora-

*

adde(a)nda – 31.01.20111 ceasuri sparte

Zenobia, zenobie… iartă-mă-s … „şi aşa mai departe

11 gânduri despre “aproape (de-)acasă

    1. şi eu care credeam că am făcut o cronică reuşită cărţii :)
      hmmm, e clar că nu-s un bun ‘recenzor’

      risipire e doar un alt nume dat exerciţiului preferat al cubismului: desfacerea şi refacerea cubului urmată de ciobirea … „şi aşa mai departe” ;)

      patrate

  1. Privisem dincolo, sprijinit de margine, cu raul de inaltime ce nu ma paraseste niciodata… N-as fi eu bun sa critic un recenzor, fii pe pace :)
    Ciobirea intervine in momentul plictisului sau, dimpotriva, cand mult prea absorbit, il scapi pe jos? ;)

        1. majoritatea ‘aleg’ cercul… am vrut să zic … da’ nu vreau să supăr pe nimeni ;)
          eu mi-am asumat patratul de la început chiar dacă… şi au fost mulţi/te p-aici care… încet dar sigur ‘au părăsit clădirea’ :D
          elvis e liniştit
          d(O)ar
          cei ce ştiu, ştiu ! cercul fără patrat ar fi nimic

          1. Cred ca ai dreptate, Elvis e sigur mai linistit ca noi, macar pentru moment, prea ocupat sa dea concert in geometria-i inefabila…
            O lume patrata in jurul unui cerc inchis, asa-mi imaginez eu… perspectiva :) Sa nu cumva sa zici ca-i compromis, e doar viziune…

  2. Tu Cella, ce poezii minunate ne aduci la vedere/citire, ce Nichita frumos scoți din cufere pe care, vremea asta plină de încărcătură-de-altă-natură le lăsăm deoparte…Ce bine că ESTE acest loc, unde le găsim atât de…de-a gata.
    Păcat, mare păcat că-i iarnă. Cel mai nasol anotimp…
    Las că vine ea, PRIIMĂVARA! :)

Lasă un răspuns

