reCAPITULARE -I-

am doar tristeţi

supărări,  X ?, niciodată ! „diferenţa subtilă dintre întelepciune şi inteligenţă” … e altceva

e,( în )totdeauna ALEGEREA MEA

Nu intenţionam să (mai) zic nimic. Poate era mai bine. Ori poate nu. Ori… cine ştie … eu, nu.

Vorbele lui Teo m-au făcut să ‘zic’, aşa-s eu ;) … impulsivĂ :

sunt şi am să rămîn un om banal

nu am ‘aspirat’ la nicio schimbare a ‘statutului’ prin expediţia de dromader prin virtual

probabil că unica mea cocoaşă nu încape toată rezerza necesară acestui deşert

dar

nu am avut aşteptări, iluzii, dorinţe .. nici atît

şi

e posibil ca aceste ne(uri) să se fi răSbunat aşezînd totul aşa cum trebuia

fum

într-un minunat paHAR

al acelora care…

aşadar

ceacarenufacebilanţuri are brăţări denepreţuit

brăţările sunt unicele ‘bijuterii’ pe care le iubesc aşa cum iubirea e unicul ‘sentiment’  …

a … ce(l) … a … ceva …

aventura mea virtuală nu are nimic spectaculos şi nu ştiu cum să mă aşez în gînduri să o pot recapitula obişnuită fiind să nu mă (în)robesc amintirilor

o să vină şi vremea lor

‘cîndVA’

aceştia sunt OAMENII, aceasta e INIMA MEA cu brăţări de plecăciuni dinspre mine (în)spre minunăţiile LOR… viaţa şi iubirea mea …

tot(ul) a început aşa…

cu MAŞA şi OANA


în Parfumul …

sunt (chiar) personaj

-unul plîngăcios-

dacă vă vine să credeţi aşaaaaaaaa

ceva :)


apoi…

(apă imensă, aşa cum am ‘stabilit’ şi v-am prevenit într-un alt ‘loc’ unde, desigur, nu aţi citit)

VANIA

LA MULŢI ANI !

 

pe atunci fără CAIUS

doar aşa

cu OANA, CRINA, BOGDAN…




şi ‘blestemul’


tritonic ;)

şi ?

nu îmi mai ‘permite locul’ (să ‘încarc’ fotografii şi linkuri) :(

promit

nici nu ştiu cuI

POATE

doar mie ceA… cîndva

un timid şi blînd

dar

DRAG

va urmA ...

( ce ciudă mi că nu am cum ‘scrie de mînăcum îmi place mie

pînă atunci …

scriu, mereu, scrisori pe care nu le trimit şi nu le primesc

nu mi le scrie şi nu mi le trimEtE

eu

mereu

nimenieA

chiar, sunt,… NIMENI-E-A:

via RODICA

EVA MARIA

ce DOR mi de TIne

ISABELLE şi de TIne ANDREEA

oare, am fost cîndva ? :(



14 gânduri despre “reCAPITULARE -I-

    1. nu, dragule, doar că m-ai ‘făcut’ :) să scriu amintindu-mi
      şi mie, amintirile, nu-mi ‘fac’ bine… îmi ‘fac’ minunat ;)
      ce-ai zice, dacă ţi-aş spune, despre ultimele … ‘ups’ … zile, cadavre ale experienţelor mele reale
      procurorul de caz, încă, se abţine
      bine

        1. :) îmi proDUCI CArenţe-n GÎNDiri
          dada-s înGERii mei ;) dar… eu ?
          zbor deasupra unUi cuib de CUci :)
          asupraderealistă deZrădăcinĂată îs…
          o biA(tă)tă înzăpeziITĂ şi banală… înSINGURĂată

          p.s.
          tu ai ‘trecut’ prin locul viran ? ;)

    1. am fost un pic mirată că Teo nu-l ştia pe Marius şi am căzut în melancolii de început naiv de virtual
      mi se iartă
      ÎPS B.Anania a deschis ochii… poate ajută o rugăciune, întru uşurare

Lasă un răspuns

