Vreau să vă spun un lucru, cu riscul de a mă repeta: eu nu prea cred că există poeţi, cred că există poezie*

Ei scriu poeme (despre cum se trezesc virtual, neştiind că nu-s vii şi că nu au dormit niciodată, îşi fac cafele şi ceaiuri şi beau licori cu denumiri colorate de păsări exotice care n-au cîntec ci doar pene înşirate la uscat pe sîrmele pline de rugina ibricelor ciobit biţate).  Trec apoi gîrboviţi de îndelunga, lor cu ei  înşişi, gîlceavă prin (aproape) vieţile unor neştiutori de carte. Ei culeg de pretutindenea şi de oriunde gîndurile oricui plănuind din ‘plagieri’ o visată, din nisipul pe care-l mint, carte. Oropsită adunare de unii altora, neşansă, ( la ) viaţă. Poetesele dezgolirilor virtuale, amoruri de colţ abisal- cloacă ‘de-metaforelor’ , poeţilor nepublicaţi decît între ei, lor, dar virili virtual şi pixelaţi grădinari, feng şui de coafeze recalificate .

Ce silă mi se face nechite … pretutindenea s-a dat de 3 ori ‘pestecapul’ cinismului şi îşi zice cu adîncă de ei importanţă

poezie/ carte

:(

putem pleca

noi 2 nu avem ‘anduranţa necesară’ şi nici nu ştim ierta atît cît se poate

preadulcegăria ne revarsă  în (de) ştiinţa : deşertăciune sunt toate

*gînd 2- NICHITA !

închid UŞILE, oricuiului

cu blîndeţea lui:

” iubito, de ce să trezeşti din somn un crocodil

când poţi să ţi-l faci poşetă, pe viaţă”

– Traian T.Coşovei

3 gânduri despre “Vreau să vă spun un lucru, cu riscul de a mă repeta: eu nu prea cred că există poeţi, cred că există poezie*

  1. ”firea poeziei naște lucruri, ouă siderale și albeș; gălbenușul și albușul se aduna în cuvînt pînă când el ia făptura lui Făt-Frumos”

    (iartă aproiximația, CELLA, dar încă nu m-am refăcut și nu m-am vindecat nici de Nichita și nici de cel care mi l-a învățat, singură nu cred c-aș fi reușit… )

    și te mai rog ceva, pînă mai pot: TE ROG, nu alunga V

Lasă un răspuns

