vis ?, minciuna unei (promise) plutiri – visul doare, apoi moare ca orice visARE

voi scrie într-o lună 100 de poezii despre Moarte
am să mă plictisesc apoi şi am să public încă o carte
o carte cu coperţi negre
citită prin gări prin săli de aşteptare la clasa a II-a
de călători ce îşi cumpără întotdeauna bilet la vagonul cuşetă
voi reveni apoi prin oraşe uitate
cu pixul meu verde iscălindu-mă-n grabă
pe note de plată
nu voi mai număra pietre destine şi lanţuri lacăte 7
nu voi mai fi muză şi poet efemer
personal şi desigur prea lesne
voi zace în biblioteci necitită de nimeni pentru încă o vreme
voi pleca departelui frate să îi aduc încă un pas
mă voi răsfăţa prin ochii lumii o vreme
iubindu-mă mult boem şi stingher 

cântecul acesta e mut nu se aude
e un cântec despre un poet care trece prin apele lumii cu pasul oprit
e un cântec de Moarte prelung dar albastru
în niciun caz cuprins în vreo carte

voi scrie într-o lună 100 de poezii despre Moarte
despre cum o ţin în sertar şi îi cumpăr
în fiecare dimineaţă iaurturi şi prăjitură cu mere
despre cum pentru ochii lumii închişi se scrie încă o carte
o carte cu coperţi negre şi pietre-însemne aruncate în vânt

DANA BANU

În spadele perdelelor îşi dorm ascunzişurile calea spre înstrăinată însingurare.

În spatele genelor ochii îşi fac loc înspre priviri care …

nimic !

 

 

doar aurorele b ştiu că visele cailor albi sunt ageaba

albastrul nu-i o culoare

poate fi

dar nu (, nu este)

ia seama

şi uiuie

şuiuie

şi

galop

uiiiiiiiii

diiiiiii

tiiiii

2 gânduri despre “vis ?, minciuna unei (promise) plutiri – visul doare, apoi moare ca orice visARE

Lasă un răspuns

