dAAd

” Luaţi un ziar (Luaţi nişte foarfeci.) Alegeţi în acest ziar un articol avînd lungimea pe care credeţi cã veţi da-o poemului Dumneavoastrã. (Decupaţi articolul.) Decupaţi apoi cu grijã fiecare dintre cuvintele care

formeazã acest articol şi puneţi-le într-un sac. (Agitaţi uşor.) Scoateţi apoi fiecare tãieturã una dupã alta. (Copiaţi-le conştiincios) în ordinea în care au pãrãsit sacul. (Poemul vã va semãna.) Şi iatã-vã un scriitor infinit de original şi

de o sensibilitate fermecãtoare chiar dacă neînţeleasã

de vulg.”


paiaţele cad wancanca aka bzdouc fluturii

foarfecile foarfecile foarfecile şi umbrele foarfecile şi norii foarfecile vapoare

termometrul priveşte ultra-roşu gmbababa

berthe educaţia mea coada mea e rece şi monocromaticã nfoua loua la…

Tristan Tzara

Victor Brauner

Am să-ţi povestesc într-o zi despre viaţa ta. O să fie o poveste scurtă care, pentru a aminti de ceva, o să înceapă aşa :

antimotto,  desigur :

Manifestele Dada- “S-au făcut întotdeauna greşeli, dar cele mai mari greşeli sînt poemele care s-au scris.”

Apoi, adică o apă imensă, ne vom uita unul în ochii celuilalt, goi, şi vom adormi liniştiţi.

gata

15 gânduri despre “dAAd

  1. Fiecare generatie cu dadaistii ei;
    Ii remarc si le dau de inteles ca ii intelg; desigur, ei sunt nitel derutati, dar codul lor de onoare le dicteaza sa accepte si derapajele unor mosnegi…

    1. în naivitatea mea meree pe mine mă cuceresc aceia care sunt altfel
      asta nu mă împiedică să-i ‘aşez în context’
      doar că îmi ia puţin mai mult – din uimire

Lasă un răspuns

