fără de rost e orice (şi) cînd toatele-s în rostul lor…

cerne Doamne liniştea uitării
peste nesfarşita suferinţă
seamănă întinderi de credinţă
şi sporeşte roua îndurării

răsădeşte Doamne dragostea şi crinul
în ogorul năpădit de ură
şi aşterne peste munţi de zgură
liniştea iertarea şi seninul
Ruga- Corneliu Coposu

*

BUNĂ DIMINEAŢA ! , salut pentru orice clipă din oricare timp.

UNIC !

poate cumva, cîndva cineva se va fi trezind şi va fi auzind:

” iată, inima soarelui! „ Monet

Colo, dimineaţa mea,
Viu altar îţi miruia:

Ca Islande caste, norii
În, dorită, harta orii,

Ageri, şerpii ce purtai,
Şerpii roşii, scurşi din rai,

Şi, cules, albastrul benţii
De pe jerbele Juvenţii.

*

Lăncile de iarbă mici
Le păzea căţeaua Bitsh,

Inimi mari dormeau pe ţară.
Munţi, cu sângele afară…

Cunoscut acelor zori
În fântâni, în şerpi, în nori.

Ion Barbu- Orbite

DOCUMENTARULului (frica şi iubirea sunt unicele noastre ‘trăiri’) şi spamurilor, prietenii mei constanţi

18 gânduri despre “fără de rost e orice (şi) cînd toatele-s în rostul lor…

  1. Buna dimineata !, pe ultima suta… de secunde
    Corneliu Coposu si Mihai Eminescu ne complexeaza; preferam sa-i amintim de maxim doua ori/an…
    Ma surprinde mereu placut Ion Barbu; am declarat si sustin: eu, inca, n-am depasit in literatura momentul Blaga – Barbu; mai adun carti ale acestora si comentarii despre ei…
    Deci, n-am ajuns la Nichita, Paunescu, Paler…Cat mi-a ajuns in judecata din zicerile celor trei nu mi se pare nimic nou…Poate gresesc…

  2. Trebuie contrazisi poetii, artistii…; noi si copiiii nostri suntem consumatorii, spectatorii, platitorii, alegatorii…; noi suntem intotdeauna ALESII…Normal ca alesii de catre Divinitate !
    Despre implicatiile lui Eminescu in zonele oculte se stia de dinainte de ’89; razbatea din vol XIII, parca, cel cu ziaristica…Mi se pare normal sa fi fost implicat la cat de inflacarat era…

  3. CELLA, muțumesc! (știi tu)

    Acum m-am întors de la Eminescu. Un spectacol de poezie și muzică, pe versuri eminesciene, care au sunat sublim în limba lor, adică a noastră, dar au sunat bine și în engleză, franceză și germană. Eminescu!

    1. mi-a făcut plăcere, Mirela, doar ştii că altfel nu mă pelticesc şi stîlcesc :)

      eu, cu poezia lui doar pentru cei care nu ştiau de ‘faţa cealaltă’ care e de o importanţă mult mai mare dar …
      ei… normal, şi pentru că nobless oblige ;)

      am avut un volum absolut minunat, bilingv, dar eram în perioada de graţie cînd… şi l-am dăruit unui Alain trecător :)
      sper că măcar a citit deşi, el fiind corespondent de război tvf5, am slabe indicii

Lasă un răspuns

