doriri- Aş !

Fotografia aceasta cu ZAR are un ‘nume’ care mi-a plăcut mult

ABOLIR LE HASARD

să nu credeţi că nu m-am gîndit la tot ce ‘trebuie’ făcut ori spus. dacă tot sunt băgată în seamă de cîţiva Oameni nu pot să îi dezamăgesc, nu că… . şi nici nu am cum. alegeam să tac cum o fac mulţi din diverse motive

doar că… na, era să încep cu o negaţie. bine, am reuşit să nu-mi cad în propria capcană. încă :)

aş putea fi veselă, dar… urăsc falsităţile

aş putea fi optimistă preţ de cîteva minute cît bat tastatura asta, dar… nu ştiu ‘minţi frumos, face frumos, părea ? nici atît’

aş putea copia ori fi formală, dar… nu vreau ! uite negaţia, na

deci,

ABOLIR LE HASARD

altcineva aruncă iar noi…

urmăm

convenţia asta că trecem din una în alta că e un alt timp că toate sunt vechi şi nouă toate, desigur, îmi provoacă scurt circuite depresive pe care nu mi le pot permite

am o senzaţie continuă de deja vu şi de zgomote. toţi vorbesc şi nimeni nu ascultă. în clinchete de orice toate trec şi mai nimic nu lasă urme în nimeni. doar senzaţii, păreri de … , afecte. atîta grabă.

unde ?

– uite ce alandala am să fac însemnarea asta, mi-am zis, nemulţumită ca mai mereu de mine şi neputinţele mele virtuale. oricum o să treacă, oamenii te bagă în seamă puţin acum între alergături urări sarmale şi şpriţuri.

Deci, am ales să ‘fac’ 2010 o Însemnare alandala şi nu mă deranjază dacă ‘obrazele excesiv de elitist subţiri’ o să o eticheteze’ K’ aşa cum mi-au pus mie de mult aceiaşi tăbliţă. eu exist în banalitatea mea, îmi cer iertare pentru asta.

Felicitările, DORIRILE, urările şi toate cele tradiţionale

TUTUROR !!!

în cele 2 variante :)

prima, a mea, cealaltă tot a mea dar convenţionala de conjunctură :)

acuma, cîte o cheie ori mai multe pentru ce vă doriţi voi la cum v-am urat eu :)

asta e una dintre uşile mele preferate pentru sezonul SUFLET 2010/ 2011

o puteţi ‘încerca’. dacă nu corespunde nu mi-o returnaţi scrieţi ‘defect’ şi nu mai călcaţi p-aici niciodată ;)

runele sunt preferatele mele în nopţile cu lună plină. este indicat să fie manufacturate ;) /’făcute’ cu mîna proprie şi să nu fie atinse de nimeni altcineva decît de gînduri. şi de nopţile  cu luna lor, desigur ;)

acuma cred că este imposibil să nu fi supărat, păcătuind prin asta, pe cineva.

daţi !!!

prefer pietrele calde, sărutate şi doar dacă se poate visate ‘mai întîi’ :)

acesta este el, îl ştiţi de cînd am început să ‘scriu’ aici. doar că nu mai e violet :(

e doar trist puţin

mi-am cerut iertare convingător ? :)

am urat frumos ?, am dorit fiecăruia ?

am plecat să mă încoronez: sunt Regina oală-cratiţă-etc-

LA MULŢI ŞI DRAGI ANI ŞI TOATE CÎTE LE PUTEŢI DUCE

TUTUROR !!!

48 de gânduri despre “doriri- Aş !

  1. ….. iar tu chiar si sfarsitul de an il … reusesti….

    nu intreb cum pt ca… nu intreb… la tine totul e complicat de simplu [sau invers?]

    nu lipseste nici acela / aceea care auzea numai ce-i spunea motorasul’

    şi un an cu MULTUMIRI şi MULTE bune

    [ şi unul in care sa imi mai poti duce gandul meu pt si inspre tine

    1. DACĂ mă vedeai ieri ziceai că mi-a sunat… ă… Îngerul
      apoi am adormit, cumva, şi eu în somn am ‘şedinţe de sumar’ complicate :)
      dimineaţă cînd pisicul îmi miiiiiiiiiiiiiiiiiii la ureche cum face el cînd nu ştie dacă am murit ori mai mişc am ştiutîncă n-am voia…
      ştii tu cum mă tot întreb eu cine dă voile ?
      ceilalţi aveau nevoie să mişc
      asta e ! habar n-am dacă-i complicat ori simplu
      ştiu despre mine un singur lucru : cît or avea nevoie de mine, funcţionez !
      eu am suspendat timpul, ANA, am zis-o de multe ori şi eu nu zic doar să zic ;)
      anii nu mă mai interesează, e aşa o vînzoleală şi o nebunie pe care nu mi-o însuşesc
      eu?, ‘în ritmul meu’ :)
      ştii ce mi-a zis finuţul meu mai zilele trecute, nu mă văzuse de un an el trăieşte la Paris, ţinîndu-mă în braţe : tu ce faci că nu te mai opreşti din întinerit ?
      dau în mintea copiilor, i-am răspuns, unde-i pumnul meu de ‘raşchet’ ? :-P (i-am zis că nu-l ‘primesc’ fără ‘pilitură de pe turnul Ef pe care oricum nu-l suport :) , ‘eşti o naşă hăbăucă, zice, acolo-i pază. DA, ŞI ?, eu, tu eşti artist mă nu te-a dus atîta capul să-mi desenezi ‘un pumn’ ? )
      Ana, ştii că o să fiu mereu prezent pentru tine

  2. Am ales ușa zăvorâtă pe dinăuntru.

    Da, tu spui , într-un fel al tău, lucrurilor pe nume- nimănui nu-i pasă cu adevărat ce se întâmplă dincolo, sigur, există tot felul de moduri elegante de a spune cuiva cât de drag îți este, ce mult ai vrea să ..
    Propriii pași ne țin treji într-o pădure cu false luminișuri, și ele , pe cale de a se epuiza.
    Căutăm..trebuie să găsim , pe undeva, ceva din soarele adevărat..
    Am ales și pietrele colorate, le ador, culeg de oriunde mă duc, ele îmi amintesc de trecere, de căutare..
    La mulți ani!Așa cum îți dorești!

    1. grea alegere, draga mea, responsabil de grea
      cît despre pietre… tare rău îmi pare că eşti aşa departe
      dar… niciodată nu zic niciodată

      am să fotografiez special pentru tine cele mai recente ‘achiziţii’
      ai mei au trecut de multă vreme de ‘pragul’ micilor mele ciudăţenii (frunze şi pietre)
      prietenii îmi aduc din vacanţele lor : pietre, nisip şi apă :)

      îmi doresc doar bine pentru noi toţi, singură nu pot dori nimic

  3. La mulţi ani anticipat, de la Eftimie Murgu!
    Ţi-aş returna cheia, dar îmi eşti dragă, şi îmi pare foarte tare rău că nu putem să fim prieteni…
    Te îmbrăţişez tare de aici. Încearcă nişte ţuică fiartă… cred că eu am băut prea multă. : D

    1. măi, Eftimie Murgu, ţuică fiartă :-P
      şi de ce mă rog nu putem fi prieteni ? n-ai ‘cont pe facebook’ ? :)))
      hai să fim, vrei ?, promit să fierb alor mei şi să inhalez un abur … de ţuică, e bine aşa ?
      îţi zic La mulţi ani ! la o ciorbă acră, am moare de varză prima întîia, vii ?

    1. da, da..
      La mulţi ani !,
      2 zile, zici ? mă trezesc din ‘beţie’ fix ‘în instanţă’ :)
      oy, oy, oy ce o să-mi placă, să ne citim :)))

    1. n-am, crede-mă ! bag o moare de varză şi-mi fac o incantaţie vodoo cu judecătorul la care ‘am cauze’ :-P
      el are nevoie de recuperări, că şi-a fixat termene ‘cu mine’ ;)

  4. Sa ti se umple inima de bucurii,sa n-ai talpi pe nisipuri miscatoare,cu usile…iti doresc combinatii fericite,ingeri aproape(cu orice litera (si)0ar incepe ei,viata).La multi ani,Cella draga!Sa-mi fii sanatoasa!
    Doamne,cat imi plac pietrele alea….

    1. n-ai să ştii, poate, niciodată ce poate şi cît însemna pentru mine ‘să-mi fii
      toate vorbele limbilor scrise ale lumilor nu cîntăresc mai mult de atît
      şi nu au lumină mai multă
      mulţumesc !
      vreau să cred că-ţi voi fi
      îţi întorc toate gîndurile, cu palme încărcate de pietrele mele de lumină
      fii binecuvîntată ! an bun

    1. niciodată !
      pe noi, prea suntem ‘nuci tari’, doar n-am uitat : frăţia ultimei cireşe :)
      o să răzbim, Om Bun, cred tare şi mult în noi

  5. Draga mea draga si Frumoasa… care nu stie sa faca uraturi, auzi? Mi-am luat cu tot din toate darurile… Gracias! Sa ti se intaorca inimiit, in dar de dragoste si de lumina si de bucurie!
    Pietrele astea, ce vii si frumoase… Si desenarea lui KA, si usa facuta asa pentru a indrazni a o deschide… si nisipul drag al deserturilor pline de mari de soare si ingerul cel fluieratic, trist un pic azi, dar gata sa infloreasca zambetul cand este mangaiat si mangaie…
    Draga mea Frumoasa, dragoste iti doresc! Sa te umple de sa dai pe dinafara sa canti… sa dansezi in rochia rosie si inca in una, una azurie cu irizari viorii…
    Perne de flori pentru odihna buna si motand mieeeeeros sa-ti ghiceasca in rune drumuri insorite si insotite de om drag…
    Cam asta… si ce-oi mai fi stiind tu ca ai vrea sa vina peste tine in noul an… pe drum nou!

    1. îmbrăţişări de gînd draga mea
      vină ce o veni, sunt pregătită aşa cum de cînd mă ştiu sunt
      inimă deschisă doar ochi şi urechi :)

    1. aaaaaaaaa
      păi eu, de cînd mă chinuie Volodia cu greaca veche, m-am apucat de minodiană :)
      să avem vise, zic, că de coşmăreli au alţii grijă că mi şi teamă să mai adorm
      să fim noi sănătoşi… ehehei…

  6. La mulţi ani! Un An Nou cu împliniri şi fericire, cu tot ce îţi doreşti şi cu încă ceva în plus!

  7. Cella dragă, să dai peste uşi deschise, fără lanţuri pe uşi. Să ai un an cu speranţă şi zboruri deschise.

    Vreau şi eu cu tine pe facebook…pot?

    1. Irina, fabuloaso care eşti tu fabuloasă păi eu ţi-am ‘cerut prietenia da’ nu ‘mi-ai dat-o’ :))))
      hahaha, ce pişcher e facebookul ăla
      cît despre uşi… eh, io-s ‘mama lor’, ali baba şi toate neamurile ierburilor care deschid
      mai închid cîte una, rar, să nu ‘mă ia curentul’ ;)

  8. La mulți ani, 2011! :)

    An Nou fericit!

    Iată alfabetul anului 2011:

    A…amabilitate din partea tuturor

    B…Bogăție, evident!

    C…Cumpătare, că vei fi bogat!

    D…Dragoste și daruri

    E…Entuziasm în tot ce faci

    F…Frumusețe sufletească și nu numai ;)

    G…Gânduri bune

    H…Har și haine noi…habar n-ai cât de mult contează! ;)

    I..Iubire, iubire, iubire!

    J…Joc și voie bună!

    K…Kilograme în minus unde e cazul… ;)

    L…Lejeritate în tot ce faci. La mulți ani!

    M…Mulțumire personală

    N…Noroc

    O…Originalitate

    P…Prieteni mulți și buni

    R…Reușite

    S…Sănătate și stabilitate

    T…Tovărășii benefice

    U…Urări de bine

    V…Vorbe calde

    Z…Zile fericite

    An nou fericit!

  9. Anul care vine
    Să ne fie bine,
    Sa traim ca-n State,
    Să avem sănătate
    De 30 karate,
    Să avem fericire
    Câtă omenire,
    Să avem dragoste
    Toată-n suflete,
    Să fim sănătoşi
    Şi cei mai frumoşi,

    La multi ani! 2011 sa fie doar puntea fericita spre o viata lunga si implinita!

  10. Aş vrea câteodată să nu mai fie nevoie de chei, însă nu e bine nici când lucrurile sunt prea simple…
    Cella, îţi doresc să afli toate cheile pe care le cauţi! :) Să deschizi uşile spre Fericire, Împlinire, Speranţă.
    La Mulţi Ani!

    1. ei, las’ că-s bune cheile la casa omului, Diana, altfel nu le-am fi inventat ;) şi era anost ca perfecţiunea
      şi eu îţi doresc doar bine Om special !!!
      La mulţi ani !

  11. Aud ca o zicala ruseasca spune ca sufletul celuilalt e o padure intunecoasa. Hai sa-l luminam cate putin, in fiecare zi. Sigur avem si noi un rost…

    1. păi mă gîndesc că am un rost, încă ! altfel…
      mai am un ceas pînă la trecerea mea rusească
      să ne fie bine,am încredere în mine, în tine, în noi ;)

  12. Îţi pregătisem urarea ca să o lansez la cumpăna dintre ani, dar aşa îmi face mie Intrnetul tocmai când mi-e lumea mai dragă şi este evident că atunci era momentul (ne)potrivit. Sper să fie primită şi cu o întârziere de zece ore.
    La mulţi ani, Cella, primeşte-mă şi pe mine cu urare, chiar dacă e mai stângace, mai în pripă:

    Lipsită de buni prieteni tu nu eşti
    Acum, la ceasul cumpenei de ani,

    Mulţimi tu ai de prinţi şi de golani,
    Urări să-ţi facă. Tu să-i firitiseşti,
    Lin vorba-ţi curgă! Să le spui poveşti
    Ţâşnite din icoane, pietre şi motani,
    Iscând noian de visuri printre fani,

    Ascunse tâlcuri, tăinuite veşti.
    Nu pot acuma eu, vetust năier,
    Iluzii drept bagaj, fără busolă,

    Ca să dedic aşa, fără parolă,
    Estetice urări, comori de fler.
    La pas spre noul an, zic: ,,An prosper,
    Lumină-n suflet ca un cer-cupolă,
    Ani mulţi de-azur şi viaţă de boier!’’

    1. niciodată e un cuvînt eliminat din starea mea :)
      ORICÎND e ce ştiu
      POEZIA este aici acasa ei
      ORICÎND !!!
      n-am eu ‘cuvinte’ să-ţi mulţumesc
      o ‘face’ inima mea :) tic- tic- tic

    1. doririi de suflet SUPERBĂ care eşti
      numai bine ţie şi minunii celei, încă, mici
      întregii familii şi Click cu mult drag :)
      mulţumesc !

Lasă un răspuns

