eu, vouA

am PRIMIT CU COLINDUL

poate-s săracă şi singură

poate-s neputincioasă şi tistă

poate-s contopită pămîntului şi plîng


poate


poate rîd cerului şi zbor

poate veselă pot

poate împreună– sunt bogată
:)

:)

AZI sunt doar un coş  cuminte la fereastra unui ecran de calculator

colindător

mi-am aşezat în el sufletul

fiecare fruct este sărutat de lumină şi poartă o rugăciune spusă blînd

luaţi !

fiţi binecuvîntaţi

CRĂCIUN cu LUMINĂ !

25. 12. 2010

VĂ ROG SĂ CITIŢI !!! POVESTEA PE CARE AM ALES-O

26. 12.2010

LA MULŢI ANI !, CRINA

27. 12.2010

LA MULŢI ANI !, ŞTEFANIA

nu, nu plîng, eu chiar ştiu

” o lacrimă e mai scumpă decît

un pod de cale ferată”

lacrima nu-i a mea, v-am RUGAT SĂ CITIŢI POVESTEA mea de Crăciun :(

împart lacrime… veniţi de luaţi… Oameni, buni ?


43 de gânduri despre “eu, vouA

  1. în loc de colind (nu stiu unul Special, anume pt TINE….)
    Mulțumesc pentru anul petrecut împreună aici, în acest colț al blogosferei
    și
    să ne regăsim cu bine într-un an pe care vom încerca să-l facem noi mai bun
    SĂRBĂTORI PE CARE SĂ LE SIMIȚI CU ADEVĂRAT, ADICĂ FRUMOS!

    1. copilul pe care îl vezi în fotografie mi-a colindat sufletul
      mai mult de atît nu se poate
      noi două am avut, într-un fel pe care doar noi îl ştim, aceleaşi ‘treceri şi cumpene’. grele !
      să mulţumim că, poate, le-am trecut
      timpul împărţit de oameni pentru mine nu mai înseamnă mare lucru. trăiesc (?) într-un ‘timp’ al meu :(
      CRĂCIUN PLIN DE LUMINĂ !
      SĂRBĂTORI CURATE ŞI ÎMPEUNĂ

  2. Sarbatorile de iarna
    sa-ti aduca ce vei vrea
    Si sa ai caldura-n suflet
    de la primul fulg de nea
    Sa te pierzi printre cadouri
    lasate de Mos Craciun,
    Iar din sacul plin cu daruri
    sa alegi un an mai bun!

    1. :) mulţumesc!!!
      şi asemenea-ţi doresc
      zîmbet alb de om de nea
      să-ţi stea pază ca o stea
      steaua ce-a călăuzit
      magii darurilor Pruncului iubit
      să ai parte de doar bine
      precum inima, gîndul, vorba
      ce te-a adus şi poposit la mine
      doar senin, lumină, bine !!! :)

  3. Colindam, colindam seara
    Pe la usi pe la feresti
    Colindam, colindam iara
    Sa aducem iarasi vesti :) Hristos s-a nascut !
    CRACIUN FERICIT draga CELLA !
    CRACIUN FERICIT draga Mona !

    1. drag de suflet, drag de dor
      mulţumim de amintire, trecere, gînd,
      CRĂCIUN CU LUMINĂ !, alături de dragul tău
      şi copiii tăi departe, minunea cea mică
      SĂRBĂTORI LUMINATE !
      vă dorim, tuturor

      ADEVĂRAT S-A NĂSCUT !

  4. De Crăciun, masa să vă fie masă, lumina să vină din interior, binele să fie făcut, dar și și primit, iar veselia lângă cei dragi, cu un vin bun pe masă și aromă de cozonaci rumeni la față, să fie din inimă! Numai bine de Crăciun!

  5. Crăciun Fericit, Adela! Multă iubire, împlinire şi căldură în suflet îţi doresc alături de toţi cei dragi!

      1. :) chiar nu cred că este o întîmplare, e unul dintre (pre)numele mele preferate. dacă ar fi fost să pot alege era Adela şi Ana

    1. mulţumesc frumos şi drag
      asemenea îţi doresc şi tare bine îmi e că ne-am găsit şi că alături de tine, prin minunăţiile de fotografii pe care ni le oferi, mă ţii aproape de unul din oraşele sufletului meu
      să primeşti doar ce meriţi multiplicat cu mii, după sufletul tău minunat
      Crăciun Luminat !

  6. Si tie, tot ce a randuit Domnul pentru Cella.Sa ne strangem mainile in aceasta ucigator de dulce singuratate, draga prietena.

    1. ţi-am răspuns, draga mea, acolo unde singurătatea îmi permite mai multe vorbe
      aici doar te îmbrăţişez cu ploaia şi cu zîmbetul
      Crăciun frumos
      draga, draga şi buna mea

    1. eşti atît de minunată, Gina, că doar gîndul că treci pe la mine mă înseninează
      să ai parte împreună cu toţi dragii tăi, noi toţi să avem de se poate, de linişte şi împăcare în toate
      Crăciun frumos şi plin de LUMINĂ

  7. Îţi urez un Crăciun fericit,cu multă linişte,sănătate şi cam tot ce-ţi doreşti,alături de cei dragi!

    1. am adormit ploaie monotonă din nori întunecaţi şi m-am trezit zăpadă săracă şi vrăjmaşă
      ce să îi cer anoTimpului care nu are ştire de mine ?

      Crăciun Frumos, ţie, gînd curat şi întîlnire mereu în dragostea noastră de POEZIE

    1. gîndul că Oameni ca tine există şi eu le pot fi aproape aproape simţindu-i mă fac să mai ‘mişc’ nebîjbîind în toată ‘ceaţa mea’
      să fii sănătoasă şi la fel, draga mea, doar gînduri dragi, ţie
      nu doar azi
      Sărbători cu LUMINĂ

    1. mulţumesc … cui te-a adus
      vreau să cred că a ajuns la tine gîndul meu
      nu prea am ce-mi dori, pentru mine, dar sunt încărcată de ‘doriri’ celorlalţi
      an bun şi în pace să ai

  8. de cînd ‘primesc cu colindul’ nu am avut parte de atîta frumuseţe şi puritate deşi multe generaţii de fulguleţi mi-au colindat
    aşa mi s-a lipit de suflet clopoţelul ăsta că i-am şi zis că-l iau ‘acasă’ şi mi-l pun ‘sub brad’ :)
    nu am să-l uit şi îl cred (un) trimis
    ce tare mi-a părut rău doar că n-am avut cum să-i ‘înregistrez’, pentru voi, colinda şi strălucirea din ochişorii plini de steluţe, şi mîndria din glăsciorul ca un fir viu de lumină cînd l-am întrebat ‘a cui eşti tu mă, rază de lumină’ şi răspunsul lui mititel şi mîndru nevoie mare ‘a lu’ …’ . Dumnezeu să-l binecuvînteze pe el şi pe părinţii lui frumoşi

Lasă un răspuns

