improvizaţie, pe o ‘temă’ dată- nu am, n-am avut niciodată…

… iluzii ori dorinţe spuse cu voce tare

speranţe , iubit, ori iertare

doar eu şi Îngerul Doare

dans

nu am, n-am avut şi n-am vrut niciodată trecut, viitor, prezent nu mai zic

fără  regret  mi- am amanetat  trăirile omeneşti rănilor, aproape amnezic,

Îngerul Doare a cerşit desculţ iar eu am primit, necerut, la schimbul schimnic

un singur danscu un necunoscut, vrajă în doi- minciună- Nimicului- nimic

dans

desculţă, doar rochie roşie  în  braţele lui, singurul dans

fără vorbe, dorit, orb-mut-îmbrăţişare-flacără-balans

abandon arvunit plutirii… dans

racapitulatE : doar dansul unic, braţele lui, eu şi Îngerul Doare, mut,

rochia roşie, fără iertare, speranţe, iubit,  vrut ori avut,

fără prezent-viitor şi, mai cu seamă, fără trecut

dans

ce joacă frumoasă de-a cuvintele şi amintirile şi fanteziile permise

am să scriu, poate, cîndva…

… povestea dansului. A meA

mulţumesc ADA, mi-a fost tare dragă ‘provocarea’ ta :)

(am strecurat şi ‘dansul meu’  printre ale tale )

îmi pare rău doar că nu am harul vorbelor pentru a o fi scris precum mi-aş fi dorit de frumos

dar poate o să o facă altcineva ;)

ori altcineva

sau poate… cinePAva

cineva a făcut-o deja

joacă minunată vă doresc oricui poate (timp) ori vrea :)


14 gânduri despre “improvizaţie, pe o ‘temă’ dată- nu am, n-am avut niciodată…

  1. Recunosc că întotdeauna textele tale sunt complicate. Cel putin pentru mine. melodia adăugată e frumoasă :) Alegerile tale de asemenea. Hei, să nu crezi că am uitat de text, doar că nu știu ce să zic de el :P
    Multumesc :)

    1. e o improvizaţie, nu mă pricep la cuvinte Ada, de ce nu mă întrebi ? ;)
      recunosc însă altceva: la ‘ales mă pricep’ :)))
      şi nici măcar nu sunt modestă în a recunoaşte. modestia, aiurea, nu-s eu.
      cînd e, e… cînd nu-i cazul nu!
      eu îţi mulţumesc !,
      puţine ‘lucruri’, în virtual, reuşesc să-mi mai stîrnească interesul

Lasă un răspuns

