w.a. … ‘i şi aUci* :)

APĂRaReEAaA*…

… invocă nebunia,

onorată instanţă

„— Am nevoie să cunosc o femeie nouă (…). Am nevoie de o aventură. Poate că nu par cel mai potrivit în rolul ăsta, dar sînt genul de bărbat care are nevoie de idile. Am nevoie de tandreţe, de flirturi. Nu întineresc, aşa că, înainte să fie prea tîrziu, vreau să fac dragoste în Veneţia, să fac glumiţe la 21 şi să schimb priviri sugestive în lumina lumînărilor, la un pahar de vin roşu. Ştiţi despre ce vorbesc? ”

(m-)am râs de m-am prăpădit

prăpădită mai mi-s

yoy, fragmentat fragmentar

orice asemănare cu fapte şi personaje reale o reclamaţi

AUTORULUI

oy oy oy

nici eu

„Nu cred în viaţa de apoi, dar mi-am luat un schimb de haine.“

fotografiile-s din colecţia mea cu fermoare

răspunzător e (şi)  NARCIS VIRGILIU

promit !

nu fiu cuminte

– spiriduşa –

p.s.- pledez pro(domo)

bine, ştii tu…

mereu

?

*indicat a (se) ‘citi’ (şi) rebusistic ;)

sssAu nu

ce grea e fruntea ta adormită abandonată blînd în palmele mele

dormi

veghez, încă, ninsoarea dintre ridurile ei sărutîndu-le unul după altul

dormi

degetele dimineţii-s departe albind dincolo de mîngîierea mea

dormi

ceAIul care-ţi amînase liniştea e rece, deja, ţi-l sorb de sub pleoape

dormi

prima sorbitură este la fel de amară ca viaţa

a doua este la fel de dulce ca dragostea

a  treia este la fel de calmă ca moartea

dormi

p.s.

ştii tu

4 gânduri despre “w.a. … ‘i şi aUci* :)

  1. Onorata instanta

    Pun si eu o intrebare: n-ar fi bine ca la alegerea celor care-i judeca in Romania pe judecatori sa voteze puscariasii?

Lasă un răspuns

