omul magnetic. p-u-n-c-t

I am the Sky, Nothing can touch me!

God,give me a reason to die,
God,give me a reason to fly away
I don`t need your angels
I don`t need your beauties
I just wanna survive…somewere…

(What does „survive” means in this world of pain?
whenever you look at the sky you don’t see the sun, you don’t see the stars…why?
Because all the money is on Earth… all the money is on Earth!)

God,give peace to the world
Draw all the money in ocean
I`ll be happy to see when I`ll die
Only water and sky

(What does „sky” means in this heaven on pain?
You don’t see your friends, your parents…your dead friends…why?
Because they are too many dead people in heaven...  God is generous…must really be a crush in there believe me!)

I don`t know what you mean when you say heaven
I don`t know what you mean when you say sky
But I need your angels
And I need your beauties

`Cause I want somewhere to…survive…”

‘universul virtual’ e vitreg rău cu mine şi azi aşa încît nu pot dezvolta ‘subiectul omului meu magnetic’

dacă ‘trezeşte’ cel mai mic interes cuiva o să o fac

pînă atunci, sau nu, am ales dintre infinitele mele exemple acesta de mai sus  informînd pe cine ar putea fi interesat că am (s)pus mult, întotdeauna, în titlul însemnărilor mele (uneori, poate, mult prea mult. şi nu, nu-i bine)

conţinutul era mai mereu doar prelungirea … spre ‘teritoriu’

unul pe care, pustiit fiind mai mereu, nu l-am ajuns

încă

pînă una/ alta ‘iau’,

cu inima strînsă-n pumn şi gîndul ploaie îngheţată la mijloc de drum…

fulg stingher care (-mi) sunt,

(cu)tremurări

şi

injecţii cu întuneric lichid şi mă înscriu în sindicatul fulgilor de zăpadă

sunt un fost (pe)val… anarhizat

pămîntul încă nu mă primeşte

iar oceanul… pare tot mai îndepărtat

visez doar suspendată între ce ar fi putut fi şi ce nu o fi niciodat’

eu

!

mereu dacă şi de ce

lacrime noi … flulgule ciudat (?)

 

*

addenda:

a.

nu eu sunt ‘omul magnetic’

fac precizarea pentru a nu (se) isca confuzii ;)

aa.

iubitorilor de suprarealism urmuzesc

şi mie, normal, mai ales MIE ! offf…


22 de gânduri despre “omul magnetic. p-u-n-c-t

  1. Citez:
    Lucia Verona spune:
    26/05/2009 la 13:42

    … Cum să fii tu un om obişnuit? Ar însemna ca oamenii obişnuiţi să fie ca tine. Adică deştepţi, cu umor şi să-l citească pe Foarţă. Îţi dai seama unde ar fi ajuns România?
    q.e.d. :)

    1. ooooohooohooo :)
      Ou sont les neiges d’antan?…
      naiva şi reala a cam dat ortul… popii virtual
      Lucia mă ştia atunci, acum sunt nici măcar o amintire
      ‘întîmplările virtuale’ m-au dus departe de eu reala şi m-au făcut să mă ‘retrag strategic în tranşee’
      şi ce fată faină eram ;) banală, veselă şi explodînd în toate direcţile de viaţă şi drag de oameni
      de unde, ce înţelegem noi ? cine nu-i făcut să fie… nu-i ( virtual, normal :) )

  2. Foarte frumoasa metafora sindicatului fulgilor de zapada, mi-a placut. In rest, virtual, poti fi oricine sau orice, dar e important sa ramai tu insuti, cred…

    1. nu-s oricine ori orice cît o fi el de virtual, virtualul :)
      tot eu sunt doar că mult mai reticentă, amărîtă şi avînd (nedrepte) păreri de rău (contabilizate altora)
      Tănase are (şi) metaforele la el, splendidul- specialul- magneticul- poetul ;)

    1. :) DIAGNOSTIC CORECT : ‘anume magnetism’, oarecare, al unei , doAr, oareCARE

      mi-or fi suflat oamenii(mei) magnetici praf de stele peste pleoape şi n-am cum mă vedea decît prin ochii lor
      eu am doar privirea aceea, A lor; priveşte-te-n oglindă magnetic minunato să vezi cum îţi fac cu ochiul :)
      e o confuzie, crede-mă, eu ? … nu-s

  3. Cella, tu şi cu Rudolph – renul lui Moş Crăciun…el poate, alături de ceilalţi 8 reni, să zboare pentru că este poleit cu praf magic de stele. Ai trecut şi tu pe acolo, pe la spiriduşii lui Moş Crăciun?

  4. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

Lasă un răspuns

