gheaţă

ATÎT şi tacerile mele

TOATE

necuvintele care(-mi) sunt

Mai sunt pentru că el mă este

De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o închid

Nelu Savii

10 gânduri despre “gheaţă

  1. Nichita Stanescu – Necuvintele
    El a intins spre mine o frunza ca o mana cu degete.
    Eu am intins spre el o mana ca o frunza cu dinti.
    El a intins spre mine o ramura ca un brat.
    Eu am intins spre el bratul ca o ramura.
    El si-a inclinat spre mine trunchiul
    ca un mar.
    Eu am inclinat spre el umarul

    1. Mă cîrpesc cu vorbe, cu substantive,
      îmi cos rana cu un verb.
      Nobile paleative
      de serv.
      (…)
      Căci trebuie să dăm şi mărturie,
      altfel nimica n-ar mai fi,
      în dulce scriere târzie
      ţinând alături morţii şi vii.

Lasă un răspuns

