frig *

încă o zi, încă un anoTimp, încă…

de parcă de la o vreme nu-mi mai găsesc ritmul în paşi

de parcă ning inutil şi tîrziu

de parcă mi-i mult prea devreme în mult prea tîrziu

de parcă noi fără de noi

de parcă te port fără ştire c-ai fi dar tu eşti

de parcă îţi sunt fără veste veste fiindu-ţi

pas ţie eu mie tu călcătură

urme

de parcă …

*dogoare(A-mi)

rană nevindecînd

tu…

” Mă întristează mai ales lipsa de înţelegere, provenită dintr-o slăbire bolnăvicioasă a dragostei. Nu mai este bunăînţelegere (…)  între oamenii acestei lumi, (…). Fiecare e mai bun doar prin comparaţie, nu prin sine însuşi. Iar atunci cînd vrem să nu mai părem răi, facem totul pentru a dovedi că există alţii mai răi ca noi. Cu alte cuvinte, murdărim totul în jur pentru a părea noi mai curaţi şi mai buni. Dar aceasta este o minciună.

A venit vremea cînd fiecare trebuie să deosebească singur binele de rău şi minciuna de adevăr. Nu mai există argumente şi dovezi pentru că nu mai există o gîndire izvorîtă din trăire. Fiecare înţelege ce vrea, dar mai bine zis ce -i place. Şi fiecare va trăi sau va muri cu înţelesurile sale.

Vai de cei care înţeleg că luptă împotriva dragostei şi nu se opresc.”

-Savatie Baştovoi-

… O zi, un anoTimp, o viaţă

fără tine

ning

23 de gânduri despre “frig *

  1. Mai arunc cate un ochi si la Bastavoi; spatiul slav a gasit solutia individuala: sihastria; desigur, autorul n-o spune atat de direct…Pentru societate, spatiul respectiv aplica autoritarismul …
    In sihastrie nu exista ispita compararii cu altii…Cum ar fi americanii…
    Daca spun ca trebuie gasita solutia si pentru grup, mi se reproseaza ca politizez…

  2. dacă ‘nu pun autorul’ mă critică unii
    dacă ‘nu pun link’ mă beştelesc alţii
    dacă tac … nu pot
    dacă zic … ‘stric’
    :roll:
    uite-aşa tot cad şi mă ridic
    oups
    pacă-s hopa miticĂ :)
    are ‘spaţiu’ dragostele mele ? ;)
    cît cu ea, cît fără ele…
    fum !

  3. :))
    Eu aşa voiesc, să urc treaptă cu treaptă, plecând de jos, cu piciorul, şi nu cu liftul, şi să mă opresc atunci şi acolo unde îmi place mie … o libertate nu primită ci câştigată pas cu pas. Vai de cei care ajund prea repede sus, uitând drumul.

  4. Nu sunt de acord cu asta:”murdărim totul în jur pentru a părea noi mai curaţi şi mai buni”.
    Si nu pentru ca m-as considera mai buna decat altii(chiar sunt), dar nu murdaresc totul in jur.
    Insa aceasta e o minciuna.traim in minciuna si ne prefacem ca-i iubim pe ceilalti?

    1. de cînd Aştept eu, Gabi , pe cineva să reacţioneze
      chiar m-am plictisit de ‘moarte’ de ‘limbajul’ blogurilor: o ce minunat, o ce frumos, o ce oooooooooo
      :)
      din suflet îţi mulţumesc pentru ‘nu sunt de acord’ !!!

  5. Din păcate sunt tot mai mulţi cei care umblă în întuneric fără să creadă că există lumină. Orbecăie în neştiinţă, în ignoranţă şi se luptă cu mori de vânt… Când se vor trezi poate va fi prea târziu..

        1. :) of !
          faci exact ce dorESC
          exişti ! :)
          mulţu’ copil minunat

          p.s.-şi am să aştept şi am să am CARTEA, ce ‘semn’ pe noptieră mai vreau ?
          eşti !!!

Lasă un răspuns

