À la vôtre :( / :)

Doamne, ocroteşte-i pe ROMÂNI :( oriunde (mai) sunt

24 de gânduri despre “À la vôtre :( / :)

  1. ‘”Cand s-o impartit norocu’
    Fost-am io dus la lucru… ” zice morosanu…

    De un timp ma bazez pe minuni…
    Cand gasesc o potcoava, sunt optimist: imi mai trebuie doar trei si un cal !

    1. mîrţoaga mea zice că… mda
      eu… uscînd trifoi, să nu mă’nfoi
      mi-l fac căpiţe moi
      mirîndu-mă- mă- m
      n-am crezut niciodată în minuni, le-am asistat întîmplarea
      (în cel mai neîntîmplător sens ‘întîmplarea’ fiind, la mine, doar verb)

    1. de-ai şti ce amărîtă-mi sunt, nevolnic de neputincioasă… nici nu ştiu de ce mai ‘mişc’ şi nu tac
      bucuroasă să te revăd aici… verde crud… „verde crud, te mai văd, te mai aud ?”

  2. Potcoava și trifoiul le iau cu mine. Le împărțim frățește, cu toții!
    Cine vrea ca lui și celor de-un neam cu el să le meargă bine, e patriot. Nu naționalist, patriot! Și cred că ăsta-i secretul…așa, să vrei binele tău și-al celorlalți, deopotrivă. De ce n-ar fi o mare virtute, de ce n-ar fi un sentiment măreț?! Altfel…ce-ar fi patriotismul? Vorbe? No, doar fapte. Și Binele.
    Frumos, CELLA!

  3. La Multi Ani, CELLA !!

    Ziua Naţională. A patriei. Şi ce e patria… * Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor. * 1 decembrie, o pildă istorică şi un îndemn: renunţarea la renunţare, căci, numai împreună, uniţi, cu credinţă în Dumnezeu, vom izbândi şi vom scăpa trupul patriei de ciuma jefuitorilor. E patria noastră, a românilor de pretutindeni !
    * Este nedrept să înveţi copilul cum să moară pentru patrie, înainte de a-l învăţa cum să trăiască pentru ea. * – Grigore Vieru

    http://sfinx777.wordpress.com/2010/12/01/rugaciune-pentru-1-decembrie/

    LA MULTI ANI ROMÂNIA!
    LA MULŢI ANI, ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI !

  4. CELLA, cât eşti de norocoasă! Eu n-am găsit niciuna. Mi-am zis că norocul şi-l face omul, am stat la pândă, un cal păştea, doar, doar i-o cădea o potcoavă… :)
    La mulţi ani româncă!

    1. mulţam asemenea, române :)
      hai că dacă stau pe-un anume gînd chiar sunt binenorocoasă
      numa’ că, vezi bine, io-s mai mereu dusă , mai greu mă prind bunele noroacele
      în restul vremii, vorba ta, tot fac
      şi unde mai pui că nici nu trebuie să fiu la pîndă. tot hălăduind printre noroace-i plin de cai nepotcoviţi pe calea mea
      ia d-aici şi-o potcoavă şi-un trifoi. cuiele nu, am ‘o trebuinţă trebuşorească’ cu ele ;)

  5. Prima imagine mi se pare mult mai reusita, a doua e parca mult prea stilizata, chiar daca ideea sugerata e aceea de libertate abolita… Aleg totusi potcoava si trifoiul, ca un calator inspre iubita, invocand, ca pe un ultim dar, norocul…

Lasă un răspuns

