noi(ul) din voi- eu, nodul (1)9

Ia cunoştinţă că pot ucide,
că pot zdrobi cu călcâiul capul suav
al stelei răsărinde şi placide,
din pricina căreia am devenit zugrav!

Ia cunoştinţă că nu am milă de mine,
că sângele meu mi-l amestec cu mestecenii!
Grabnic ţi-aduc la cunoştinţa toate acestea!
Vezi ce faci!

am auzit spunîndu-se că între naştere şi moarte e viaţa. înţeleg că trăiesc doar pe viaţă şi pe moarte.

între pot şi probabil o şi fac toţi ceilalţi.

noduri.

nume ?

cuasuprademăsură

semne particulare ?

lumina

locaţie ?

aburul albastru al, doar, AZIului continuu

şi , în generalul particular…

POEZIA !!!

do(A)r !, îngerii ştiu de ce dar arhanghelii- serafimii- heruvimii şi neamurile lor ne banalizează. în toate cele ne sunt, spun ei, detoatepurtători

eu şi nechitul cumpărăm pătrunjel la colţul raiului şi nu vindem decît deNOIul NOIului din, doar, NOI

risipi(E)RE … cumpărarea/ vînzarea noastră mediată de mercurialul Tău multiertător

risipire

?

nicidecum !

doar NOI

ABURUL ALBASTRU DIN COLŢUL RAIULUI acolo unde se aude, uneori, tăcerea pătrunjelului

cumpărat .
foaie verde în albastru, oi fi iarbă de măiastru, m-o paşte un cal de astru răsărind în amurgit
oi fi iarbă-n nemurit


colţuri de raiuri pustii. hai, nechite-n oameni vii.
viI ?

6 gânduri despre “noi(ul) din voi- eu, nodul (1)9

  1. Tot la Nichita m-ai trimis, cu ale lui Noduri și semne-Nod 13

    N-am să ştiu niciodată
    când am trăit,
    de ce am trăit am să uit
    cum uită ochiul spart, lumina.
    Ţin încă în mână unciob de amforă
    al cărei vin l-am băut chiar eu
    şi al cărei lut e chiar mâna mea.
    Văd un vulture marin,
    dar poate
    că eu sunt văzut de el, –
    poate că el vede un vultur marin.

    1. e unicul loc de întîlnire pe care-l ‘recunosc’ ;)
      rar !, vulnerabilitate … numele tău e … ‘nodAre-n colţuri de rai trecătoare

    1. ce dor mi-a fost de zîmbetul tău cald
      şi de lumina din gîndul tău
      Cora, te îmbrăţişez cu aburi dragi de-albastru
      şi senin de verde :)

Lasă un răspuns

