John Hobbes: ” Oamenii adună toate greşelile din vieţile lor şi crează un monstru căruia îi spun Destin “.

Cît îmi place mie VLADIMIR KUSH nu mai e nevoie să zic. se ştie. am ales azi o lucrare care îmi place puţin spre aproape deloc.

Asta-i starea zilei : îţi place/ nu-ţi place te adaptezi ori dispari

punct !

despre destin şi anexele lui am o părere îndoielnică aşa încît nu o exprim. aici ne oprim, despărţim şi împărţim.

planul b şi c şi restul consoanelor aprobate de academie, cred, e cam şui

avem variante, le folosim (?)

Ion Barbu

Grup

E temniţa în ars, nedemn pământ,
De ziuă, fânul razelor înşală;
Dar capetele noastre, dacă sunt,
Ovaluri stau, de var, ca o greşală.

Atâtea clăile de fire stângi!
Găsi-vor gest închis, să le rezume,
Să nege, dreaptă, linia ce frângi:
Ochi în virgin triunghi tăiat spre lume?

p.s. – nici n-am dat bine enter că ha, ha, ha

amicul virtual, elDî, e cam idem în starea lui cu starea mea, oooooooooo DA!

9 gânduri despre “John Hobbes: ” Oamenii adună toate greşelile din vieţile lor şi crează un monstru căruia îi spun Destin “.

  1. Si mie imi plac morile de „fluturi”,”lumea”din ou,cartea din copac…
    Stii?Pot avea si eu starea”zilei tale”,dar nu cu oricine…

    1. aaaaa
      fiecare avem separat ‘starea’ da’ mă amăgesc io aşa că poate…
      şi fac pă nebuna, dau cu ce-apuc, pun culori peste tot doar oi vedea stele verzi şi scap
      funcţionează doar cînd mă doare. tare ! . atunci e semn sigur că ies

  2. Punct este inceputul unei linii
    sfarsitul – este tot.

    Daca o intinzi

    -∞………………………………………………………………………………..+∞

    ajuta: |.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|

    schita. in – este: inceput=.= sfarsit

    rectiliniaritatea miscarii
    chiar si interioare
    nu este obligatorie


    |.|…………___________________
    .
    .
    .
    .
    .
    |
    |
    |
    |
    |

    sa luam un punct
    si sa-l prelungim
    intr-o linie noua
    frumoasa si prietenoasa
    :)

    1. drăgălăşenia-i că nu e sfîrşit în ninimic :)
      punct şi mai departe
      atît !
      frumos joc mi-ai oferit, da- da … (şi) pentru asta-s prietenii
      mulţumesc !, te salut
      tocmai mi-a poposit pe vîrful nasului o linie caldă de noiembrie şi genele s-au agăţat strîns de ea
      ia să văd eu, vîrful nasului, unde o să mă ducă :)

    1. eu sunt atît de leneşă încît alerg doar stînd. mai mereu în zig (a)/ zag (a) astăzi şi spaţiu sunt relativităţi asumate

    1. cetăţeanul Hobbes era un oarecare pretext. făceam o glumă: titlul bate conţinutul. şi viceversa :)
      Jung & fizica cuantică & extensia conştiinţei… plictiseli… erau tema
      marota mea cu dispariţia limbajului în comunicare şi absurdul comunicării virtuale
      bla, bla, bla… d-astea :)

Lasă un răspuns

