linia punctului i- e- t, starea vremii? constantă

am început să-mi rătăcesc originalele. ce obiceiuri am de la o vreme. nţ, nţ, nţ. 3. mi se trage de la încălzirea globală, cred, eu sunt o fiinţă rece, altfel, cu scopul practic de a nu mă dezintegra conform programări(lor). încă!. să închidă careva ‘poarta soarelui’ risc o răceală pandemică. sumersie, zic. pistruiule ! aşteaptă-mă. eu (şi) sms. tu, nu.

„am hotărât că voi începe
să schimb uleiul la maşini.
atât. de-acum încolo, voi schimba uleiul”

cînd se va fi terminat jocul de-a arsul cînd se va fi risipit aburul şi cenuşa se va fi aşezat în formele trupurilor am să fiu. aici. timp. e mult prea devreme pentru tîrziu. la întrebarea ce mai faci merci bine am cele două litere ale începutului acelui sfîrşit. am zis că ele sunt definitivele chiar dacă nu (mă!) aşteptam să mă fi crezut. ce dacă. piatra e nisip. hai, că! am poate să zic. să inventăm munţii şi ei să-i recunoască uimiţi: ce vulcani spectaculoşi sunt ăia. am întîlnit atlanţi fericiţi. banal. universul ăsta strînge cred că o să crape curînd pe la încheieturi. grăbeşte-te cu arsul ăla. avem atîta treabă. vindem ceramică stelară la cerere. efectuăm ajustări. la cerere. marfa cumpărată nu se returnează. la cerere. păstraţi bonul pentru eventuale reclamaţii la opc. la cerere.

precizare pentru (orice eventualitate): la ofertă,  n-avem!

a, şi nu uiata să-mi aduci ochelarii tăi de vise. ai mei s-au rătăcit. oricum trebuiau schimbate dioptriile. chiar văd. e destul de aiurea. piticii de grădină mă sperie cumplit. uită-i.

orice semn de punctuaţie e pus doar pentru a putea respira în(tre) gînd(uri)* şi n-are legătură adică e ‘la liber’. veniţi de luaţi.

(de’a) gata !

––

* cînd vrea el cu sens de ‘întreg’. e un cuvînt buclucaş. ca un hopamitică scris legat şi citit yoy

18 gânduri despre “linia punctului i- e- t, starea vremii? constantă

        1. parcă m-ai şti ;)
          auzi ? credeam că ştiu să ‘joc’ depresiva fără noroc
          vai mieee
          mă duc la tras şuturi în tichie
          mărgăritar n-am, momental, tre’ să vie

          1. Sa se schimbe…dupa altii(era continuarea ce statea in umbra)…
            Depresiva fara noroc?Nu suntem oare to(ate)ti asa?!Ce fericirea e aia mai mare decat sa o cauti,-so doresti,macar buricele degetelor sa o atinga?
            Tu mai porti tichie?Ca fara margaritar nu merge,chiar de s-a schimbat moda…eu port chimval rasunator,macar pun lupii pe goana…
            Sunt in asteptare de vesti bune!Pt altii,insa,la mine a sunat de inchidere…

            1. aaaaaaaaaa
              tu eşti la închiderea aia
              inventar
              gen: lumeeeeeeeee, lumeeeeeeeeee
              ia legumeeeeeeeeee
              le stropim acuşi cu glume
              lacrimi reci de nu se pune
              lumeeeeeeeeeee, lumeeeeeeeeeeee
              ia tichia fermecată
              lupi-s dragi Chimvalu-i iartă nu-i frumos s-alungi
              deci, iartă !!!
              fericirea nu există
              deci:
              decretez- „fată dragă nu fii tristă” şi ăia, scuze, „şi băieţii plîng, nu-i aşa ?” e.t.cetera-A-a.
              şi
              preferata mea, în speţă, animalele X
              nisip purtat de vîîînnnttt

              dovada ;)

              dacă te opui chem artileria grea
              pînă una/ altul
              ripostează ! :P
              tralalalala

  1. Fericirea chiar exista,
    eu sunt insa intr-o faza trista…
    din care n-am sa stiu iesi,
    chiar de exista un drum
    si pentru mine,undeva…
    in mod sigur,n-am sa-l vad
    ca-s hiper(metro)apa.
    La mine,preferata e:

        1. pot spune, eu care nu spun nimic nimănui şi nicicând nici chiar gândului când e apus confundat în răsărit… deci: nimic nimănui, nicicând, aşteptarea e amăgirea cea mai la îndemână. NU ! aşteptării
          viaţa pe un peron
          nu avem vreme de batiste
          fluturînd
          ce a trecut, trecut e
          macaz
          dreapta/ stânga
          răbdarea nu-i opţiune
          e compromis cu sufletul
          şi nimeni, niciodată
          nu a îndurat neprimind
          pierzi esenţa vieţii
          iartă, treci senină
          linie urmând punctului
          punct născând
          peronul, draga mea nu aşteaptă pe nimeni
          e al tuturor şi al nimănui
          fluturare
          vânt

          1. Of,draga mea, ador seninul din tine…la mine-i cer de toamna,ce sa-i faci sunt c-o genetica defecta,din mama-n fiica-n bunica.Ce astept?!Ce sper?!Ce cred?!Tulburarea apei!
            Intre timp,cat exista viata in clepsidra asta ce inca poarta nume de trup,ma bucur de viata,fara sa…uit!

            1. ai zis cuvântul magic : viaţăbucurie
              te-am pins ! :)
              mâna ta e în mâna mea. simţi ? nu, nu. nu te las
              nimic nu-i defect, am verificat :P

  2. Cred ca voi doua ati consumat aproape toate… literele.
    Si cum mai sunt doar cateva, zic:
    Ma primiti si pe mine in grupul vostru de prieteni
    ne/fericiti? :)

    1. aici e univers adică liber la primire
      binevenit e oricine !!! :)
      parola pentru (doar) staţionare e neschimbată: prieten mi-ne/ ti-ne = noi
      fericirea cu ‘ne’ ? tratament obligatoriu: zâmbet, de bine

      bagă marfă proaspăt (ne)fericită, prietene, plâge raftu’ :)

    1. amestec bestial !
      niciodată e şi el un cuvânt
      virtualul nu
      spaţiu paralel precum cel real
      poţi pipăi un curcubeu ori aurora boreală ?
      amândouă-s real de virtuale
      precum prietenia
      urcă pe umerii ei şi ţipă-i în urechi: băăă cască-ţi ochii, sunt euuu
      şi ecoul, îl vezi ?, sunt uuueee
      eeeuuu
      prinde pala asta de vânt încheietură albastră şi udă
      vin ciorile din urmă
      strada speranţei e strâmtă
      balanţa măsluită corect
      minte !!!
      (uneori frumos)şi-atât
      ceva nu-i în regulă cu oamenii, părerea mea, încep tot mai des să creadă-n invizibil ;)

Lasă un răspuns

