timp, am (?)… vreme? fractal poate

 

Doru-mi-i de Dumneavoastră:
ca unui zid – de o fereastră.

a*

ferestrele îi aparţin lui ANDREI ROSETTI, versul lui Nicolae Dabija

zidurile ?

mie

habar n-am ce fac… le ridic?, le dărîm?, le privesc surîzînd?

sunt zidită ori zidesc?

poate

caut … loc

de fereşti

–––

*click, a(ule mic) de mînă

18 gânduri despre “timp, am (?)… vreme? fractal poate

  1. Ziduri… protejează
    singurătatea interiorului.
    Timpuri… tot mai neîncăpătoare
    dar, identice.
    Dimensiuni… irelevante
    în multiplicarea la infinit.

    1. nu copiază ! sunt printre cele mai puternice ‘instrumente’. ‘pot’ multe. printre altele sunt portale. dar… şi autohipnotizatoare. şi n-au luciu, asta-i axiomatic. zici oglindă eu înţeleg ‘orice’ altceva. de ex. univers(uri). e, cumva, cum ai zice ‘cer’. nu există aşa ceva!

  2. Hmm, luând în considerare cele spuse de tine, eu aş zice că o oglindă e un mediu absolut (im)permeabil.

    1. ‘locul’ de obloace(ferestre) e fermecat precum izvoarele din adînc
      greaua caznă uşoară a nuielei de alun
      e o taină locul din zid unde pot exista fereşti
      trebuie, mai întîi, să ştii fi curat

  3. Astazi ma voi limita doar la a te saluta, voi fi oarecum offtopic, din bun simt insa, asa ca sper sa treci cu vederea ignoranta asta :) Te-am descoperit de la Flavius, am citit cate ceva si e OK, imi place, voi mai trece :) Pe curand!

    1. esti binevenit !, Teo
      aici e binevenit si chiar incurajat offtopicul
      eu te stiu de mai demult. avem multi amici virtuali comuni. am sa-ti zic cindva, poate, cum mi-ai ‘atras atentia’
      e cu Omar Khayyam ;)

    1. :) :) :)
      mi-ai făcut seara
      mulţam !
      de-aşha ghiers
      dă sătmărean

      p.s.- cine mi-a trimis-o mie… pă vremea aia… mi-a trimis-o ca maximă declaraţie de dragoste
      nici atunci ‘nu făceam’ politică ;) iar de ‘fraţii noştrii’ habar n-aveam
      da’ eram amorezată tare. ‘el’ nu :)
      doar mă ubea

Lasă un răspuns

