drum bun

te-am petrecut pînă la marginea lumii pe care o cunoşteam

acum

am să rămîn, veghind de neunde, singurul ei locuitor  

timp

să nasc, să trăiesc, să mor

să mor, să trăiesc, să nasc

lumile necunoscute

timp

acum

27 de gânduri despre “drum bun

  1. Melcii se mişcă atât de încet, încât se pot răzgândi oricând şi tot aproape vor fi, chiar şi după ce au plecat pe drumuri diferite, la fel ca şi cei care se iubesc!

    1. da !, barbatii stiu, probabil, totul despre melci
      poate as sti si eu… daca melcul meu ar citi bloguri…
      of ! :roll: ;)
      cochilia lui nu are internet, doar drum… diferit

  2. Hm… E foarte bine că ești o cititoare. uneori poate fi și cititul (gândurilor, expresiilor, sentimentelor) o treabă grea.

  3. gindul aluneca mai usor decit mina….. (asemeni unei frunze pe apa???? nu stiu, dar eu ramin adunata in cochilia-mi…. scuze pt prostiile scrise… imi voi reveni cindva, poate….)

    …. sa nu te surprinda nimic, iti voi explica atunci cind voi putea……

    1. pe mine, Ana mea dragă , nu ştiu să mă mai poată (sur)prindre decît trecerea
      e aproape !
      şi tu eşti… draga mea
      şi eu sunt aparent obosită
      dar
      nu suntem
      nu încă, oricît, eu, dorim…

  4. Un blog superb!
    As vrea ca cei din jurul meu sa fie linistiti si sa se miste tacticosi ca melcii. Nu de alta, dar noi romanii suntem recunoscuti ca fiind o natie cam agitata. \
    O seara ECO !

    1. mulţumim !, bun venit
      suntem într-o vreme a existenţei noastre, părelnic întîmplătoare, … agitată
      încercăm precumpănirea
      e greu dar şi atît de uşor să o ţii… cumpăna

Lasă un răspuns

