aIcI, doAr am stat…

ţineam strîns în braţe, mult prea stîns, toatele. şi ele tăceau. şi nu ţiu minte să fi simţit ceva. doar stam. tacerea era albă şi atît de fierbinte că am început să tremur. doar stam şi un singur gînd păzea amorţeala din braţele care mereu evadau nicăierile: odată, cîndva, am să pot. şi am să ştiu cînd. odată era deasupra şi dedesupt şi era odată. pretutindenea, asta era odata.

tu realizezi, îmi tăceam, că literele alea două însemnează trecutul. ca o pecete. unde apar. asta e. atunci am ştiut.

… nişte animale al căror nume nu-l mai ştiu, nişte copii, (nişte) un iubit, nişte părinţi, nişte braţe inutile.

strîns, mult prea stîns, şi alb. am.

şi iar: (nişte) braţe inutile, (nişte) părinţi, (un) iubit, (nişte) copii, (nişte) animale…

pămînt de flori, e(ram) alb mult (şi) bine, şi linişte.

gata!

pe undeva prin univers ploua, neauzit, cu îngeri

eu nu am primit

doAr am dat.

– sfîrşit –

12 gânduri despre “aIcI, doAr am stat…

    1. timpul zice că e mereu doar prezent. clipa în care-ţi scriu e t+p+v
      prezent continuu

      merci!, zic mereu că în imagine e mult mai multă forţă ‘de transmisie’
      nu ştiu unde am citit, văzut, ori auzit cum cineva îi descria unui nevăzător, din naştere, culorile
      mi s-a părut fascinant şi imposibil aproape
      ce cuvinte să găseşti, în întuneric, pentru albastru ?

    1. celelaltele pot învinge, părelnic şi colorat, cu ţipete ascuţite şi tumbe de spectacol animat
      şi cînd o fi evident asta mîinile n-or mai folosi
      oricum ar fi… toatele nestrînse odată o singură dată pot părăsi

      p.s.- asta era ‘traducerea’ mea, versurilor cîntării, niciodată n-am fost pentru o singură noapte
      deci… n-am cum şti şi nici compara şi nici dorinţa de-a fi ori a şti. am doar oboseala, vremelnică, a lui cu asupra de măsură trăi

    1. pot mărturisi doar despre întîmplările mele
      şi-s rugii în toate stăpîni!
      mîinile-s ţepene de năpădire şi (doar) amintiri despre rugile mele …
      să plouă curat, să fiu iarbă-n căpiţe din care (doar iubindu-se) îngerii să plouă copiii aceia cu nume de stele veniţi să aducă lumina în toate cele

Lasă un răspuns

