„tot ce spui poate (şi va) fi folosit împotriva ta”, ORICÎND/ ORICINE

Cît de mult, cantitativ nu calitativ ;) , vor/se „lasă”, oamenii

MINŢIŢI

minciuna prin omisiune nu mă interesează, aia-i „categorie aparte”

e retoric şi nu vreau „cu iubire” :D că în iubire nu se minte, acolo-i cu secunda şi iubirea nu face obiectul retorismelor mele… de lun(e)i(A). nu face obiectul în general.

Dar, hai, să ne spunem minciuni importante,
Dar, hai, să ne spunem minciuni şi mai mici

ştiind că adevărul e (cam) individual(ist) minciuna o fi şi ea, mă gîndesc (?), personalizată… şi nu, nu fac pă proasta e o problemă îndelung „dezbătută profesional” că-i în trend să zici „nu generalizăm dar…”

ce-i aia minciună din motive…………………………….

a te minţi aşaaa… de unul singur… se pune la speranţe, naivitate, la „contez/ las pe alţii să…” ? ;)

cine nu a minţit să dea cu piatra… ponce

Se minte cum nu s-a minţit niciodată,
E multă minciună la noi pe pământ,
Sunt false recursuri şi nu-i judecată,
Balanţa cea veche-a dreptăţii s-a frânt.

Dar, hai, să minţim fără nici o ruşine,
Dar, hai, să minţim în direct şi-n răspăr,
Că poate prin rău vom ajunge la bine,
Minciuna supremă va fi adevăr.

A.P.- 1984

p.s. – zice că fără internare, de data asta, nu se poate. de ce nu ştie nimeni o minciună sănătoasă ?

„te iubesc”, de exemplu :(

6 gânduri despre “„tot ce spui poate (şi va) fi folosit împotriva ta”, ORICÎND/ ORICINE

    1. nu-s, crede-mă… eu, în general îs doar amărîtă
      n-ai vrea să mă „vezi” supărată, zău ;)
      şi chiar ştiu că există lumina :D
      mă împiedic tot mai des de „dar...” şi, în cazul meu, neputinţa e generatoare de „energii”

    1. draga mea cu drăgălaşă :)
      te îmbrăţişez australianco !!!
      sunt situaţii cînd nici chiar eu pare că nu mai… :roll:
      ca om simplu ce-s tind să-mi depăşesc limitele da’ ca statistică am şi eu limitele mele :mrgreen:
      pot spera doar să nu şi muşc :D

    1. dragoste între camerele (reunite ale) parlamentului, ori între partidele politice ?
      că, altfel… e plin p-acolo de-o mare dragoste doar în cuvinte

      X, bine de tine acolo…
      offf…
      bănuiesc că nu ai mai fost de mult timp „în ţară”

Lasă un răspuns

