CER IERTARE…

… oricui şi tuturor

sunt neputincioasă şi sigur am făcut, specialitate păguboasă, gafe multe de care n-am cum şti

e nepermis şi nu pot să le îndrept decît dispărînd că… nu ştiu altă cale.

spuneţi cum vreţi… prostie, nepricepere, aiureală… cum vreţi

un lucru să ştiţi: n-am vrut! vă iubesc şi-mi pare rău tare

ştiu că nimic nu poate fi luat înapoi ori îndreptat prin alte cuvinte

nu ştiu, asta e clar, cuvinte…

îmi pare mult mai rău decît vă puteţi vreodată închipui şi

ÎMI CER IERTARE !

19 gânduri despre “CER IERTARE…

    1. chiar asta fac: în 2 ore
      doar că doare tare cînd răneşti, neştiind şi probabil din stîngăcie a punerii gîndului în cuvinte, oameni dragi tare
      şi nu ştii că … şi pe ei îi doare… cu aşa gînduri nu mă pot împăca, mă simt rău cu mine şi cu asta n-am cum mă împăca, ştiu bine cum şi cît doare

  1. acum nu inteleg, nu vreau sa inteleg, dar la mine vei gasi un alt fel de capriciu al Timpului

    acesta nu cere iertare si nici eu, eu doar iti multumesc si stiu ca am pentru ce.

    H.

  2. Draga CELLA, pe mine nu m-ai suparat, n-ai de ce sa-ti ceri iertare.
    Poate ai si tu ca si mine o stare „neplacuta” sau poate ca e astenie de toamna agravata de tot ce ne e dat sa traim aici in lumea noastra romaneasca.Chinuiti, umiliti,batjocoriti, loviti, amenintati, imbolnaviti, insetati, flamanzi, tristi cu lacrimi in suflet si pe obraji. :(

    1. am corectat, mi-am dat seama că iar o să pricep eu şi cu mine
      bine că n-ai bifat LIKE… adică mulţumesc că „nu ai făcut-o”

Lasă un răspuns

