NEacceptare

Din lungul şir al cuvintelor care-mi produc frisoane:

EGALIZARE !

o(r) fi vrînd cine-o(r) fi vrînd…

nu scriu niciun eseu dar, credeţi-mă, ŞTIU să mă revolt. parade logoreice execută doar cei cu revoluţii în „jocuri cu mărgele de sticlă” în gînd.

mi-a plăcut mult, şi-mi place şi azi Kalev Mark Kostabi

(pre)simt că vine un anoTimp al readaptărilor

Flămând şi gol, făr-adapost,
Mi-ai pus pe umeri cât ai vrut,
Şi m-ai scuipat şi m-ai batut
Şi câne eu ţi-am fost!
Ciocoi pribeag, adus de vânt,
De ai cu iadul legămant

Să-ţi fim toţi câni, loveşte-n noi!
Răbdam poveri, răbdam nevoi
Şi ham de cai, si jug de boi;

DAR…

7 gânduri despre “NEacceptare

    1. contam pe …
      mulţumesc, asemenea-ţi doresc şi crede-mă că zilele astea m-am gîndit mult acolo
      aşa o să se întîmple. acela a fost „un caz” care o să devină exemplificarea „începutului” nu peste multă vreme.
      cred că diferenţa dintre „braşov” şi „timişoara” o să se micşoreze temporal semnificativ. „timpul se comasează”! e dovedit ştiinţific de-acum

Lasă un răspuns

