teoria timpului în timp, aia valabilă ;)

mie şi numai mie !

am petrecut-o, recunosc, pînă foarte tîrziu. am vrut să „mă asigur” că are ţărîna foarte uşoară.  mie îmi este  îngăduit timpul în timp doar preţ de un pas. pot doar spera (?) să nu-l fac pe cel … care e  adiţionat la: „timp ratat”, rebut previzionat, în general „întretimpuri” ori, şi mai rău, „contratimpuri”.

unde a plecat „vara” ?

nicăieri, desigur, e p-aici mereu.

adînc, în gînduri, undeva… ea e aceiaşi, mereu, repet asta necăutînd-o.

şşş… s-a tupilat

amintiri n-am

morminte nu sap

am păstrat doar un gînd, cald, cînd adorm să mă ţină în braţe. sunt fiţioasă la legănat :D

mulţumim !, C & M

  • p.s.- era să uit ;)  şi nu mi-aş fi iertat… da’ voi să nu credeţi. eu nu uit niciodată nimic, mare defect, aproape (de) neiertat. „pumnul în plex” : „un vers”, al lui MARIUS … mi-nu-nat !!! :

„apărea un curcubeu viu

parcă tras cu bidineaua

de sufletele oamenilor morţi recent

pentru a delimita parcela fiecăruia de Rai.”

9 gânduri despre “teoria timpului în timp, aia valabilă ;)

  1. Amu, tre’ sa am si grija culorii in care nimeresc; eu mi-l imaginez numai in lumina alba, deci un curcubeu amestecat…
    In nici un caz verde…

    1. oricît i-am avea noi grija cred că „parcela”-i delimitată deja de faptele şi mai ales nefaptele noastre. mie-mi plac aurorele boreale ;)

      („Cel mai devastator eveniment meteorologic spaţial din istoria cunoscută s-a întâmplat în 1859 şi este ştiut drept „evenimenul Carrington”, dupa astronomul britanic Richard Carrington, primul care i-a înţeles cauza: „doua formatiuni de lumina albă intens strălucitoare”, emanate de un mare grup de pete solare. Evenimentul Carrington a constat în opt zile de condiţii meteo spaţiale severe. Numeroşi martori oculari au declarat că au observat aurore boreale impresionante chiar şi la Ecuator. In toată această perioadă, reţelele telegrafice mondiale au fost îintrerupte, iar magnetometrele s-au dereglat.”
      NASA, „dixit”:http://www.videonews.ro/action/viewvideo/54184/NASA-avertizeaza-Un-tsunami-solar-ar-putea-lovi-Pamantul/ )

    1. nu mă iau eu de H.D.Thoreau da’ timpul lui în timp e altul ;)
      pup io unde te doare vorba lui şi să ne facem frumos timpul nostru în timp, atîta cît putem, eternitatea mai mult nici nu vrea de la noi ;)

Lasă un răspuns

