VOUĂ! Nu mi-am făcut vreodată din rugi şirag de perle/Ca să-mi ascund noianul păcatelor cu ele./Nu ştiu dacă există o Milă sau Dreptate./Dar totuşi nu mi-e teamă: curat am fost în toate.

Ştefan Câlţia- de prin expoziţia VÂNZĂTORUL DE ARIPI

Cât de ciudat ţi se poate părea să te (re?)întâlneşti cu tine după atâta timp. timp?. parcă te ştii, parcă recunoşti nişte gesturi, puţine, întâmplări. chipu(ri)l?. câte chipuri în câte chipuri de chipuri?. întâmplări- feluri- imagini/ reflexie a reflexiilor în tine. nu e asociere dătătoare de impact. bum- bum- bum în furca scheletului tău animat. poate. apoi coridorul ăla mult invocat de toţi. toţi?. uşi, da, stânga- dreapta- susul josului şi josul susului. ce şablon tocit şi para tocit. aţele, norii, apele, copacii. mai cu seamă copacii. şi toate astea deantoarselea. în câte feluri pot fi? vise… inepuizabila temă. şi copilăr(eala)ia mereu resuscitată. da! of!. desigur, însoţit în cârjă, de vai! şi din nou noul of! da, da…

poveştile se scriu singure. în gând. doar şi numai acolo trăiesc. spuse?

poveştile vin din preaplin(ul). găsesc după cine şi cum poate şti ce drum locul  şi ies: limpezi, fragile, însingurate şi naive din lumea în lumile. gânduri. cuvinte.

ce greşeală e transformarea gândului în cuvânt. ce-i greşeala?

unde se duc, cînd te părăsesc, poveştile?

te trăiesc, le trăieşti? doar în gând…

nu, nu ştiu(încă) unde pleacă dar… sunt(em) pe drumul lor…

Scrieţi voi… poveşti… eu? , în gând, le trăiesc

Cereasca boltă pare o magică lanternă
Şi soarele e lampa. Iar lumea e-o cortină
Pe care defilează în hora lor eternă
Imaginile noastre – răni negre de lumină
.

citesc

UN(NU)U??? (an? of… ce repede şi bun… s-a dus). mulţumesc!

 

O- nchipuire-i lumea din năluciri de fum.
Un loc vrea fiecare pe scenă să ocupe.
Tu află adevărul din adâncimi de cupe:
Că totul pendulează între miraj şi scrum.

suntem atât de fragili. avem nevoie să fim ocrotiţi. iubire în toate- pace în suflet- lumină în gând. :)

ADDENDA de voiE AnEvoiE, apreciativ narcisistă, zisă în iunie de mOa

păi mai băgaţi un ochi, trecând p-aICI, la proFIL... drAgĂ… offf… cât vă iubesc eu pe voi ăia :D

ADDENDA la ADDENDA

MARIUS ALDEA

în care am ÎNCREDERE şi pe care-l susţin cu drag şi admiraţie

link revistă şi blog  găsiţi şi la MARIUS şi la mine atât în blogroll cât şi pe celelalte două bloguri pe care mi le ştiţi ;)

115 gânduri despre “VOUĂ! Nu mi-am făcut vreodată din rugi şirag de perle/Ca să-mi ascund noianul păcatelor cu ele./Nu ştiu dacă există o Milă sau Dreptate./Dar totuşi nu mi-e teamă: curat am fost în toate.

  1. Iti multumesc.
    CELLA, daca asa ai hotarat, nu cred ca are rost sa insist sa mai ramai aici.Sper sa nu te departi de tot si sa ne vizitezi ca inainte.
    Iti doresc sa fii iubita!

    1. şi eu îţi mulţumesc. doar nu mă sinucid aşa încât, normal, că nu are rost să zică nimeni nimic :D
      nici prin cap nu-mi trece să renunţ la VOI. redevin „comentatoarea” care vă scotea din minţi ;) când „mi-aţi făcut blog să-mi închideţi gura” :-P
      VOI, dragii mei dragi ăia de acum 2-3 ani
      păzeeeaaa mă întorc… la VOI :D :D :D

    1. e gluma mea preferată , draga mea, doar ştii. bucură-te, o să vă asasinez cu datul din gură. îs cam nevorbită :D :D :D
      acuma… dacă tot veni… vorba TU l-ai făcut, p-ăsta, Tu să-l omori :D

  2. Cu asa tort, poti sa pleci in fiecare saptamana si.. sa te intorci: o sa mai vrem o bucatica; Doamne ajuta:)

    1. Doamne ajută că plec, da? aşa mă gândeam şi io :D
      plec că era cazul să o fac. cum am mai zis: nu-s o bună comunicatoare virtual. nu mi se potriveşte :D
      prefer să vă citesc pe voi he, he
      auzi, sper că nu-mi haleşti frumuseţe de pălărie violet, ia tot tortul, cu mult drag!
      p.s.- scrii poezii suspecte ;) cred că ştii: te-am „îndosariat”! of, doamneee

    1. de parcă nu m-ai şti … reminiscenţe profesionale de la faza cu medicina legală şi prietenia cu Oana :D :D :D
      sunt influenţabilă ;)

    1. inventăm unele, ce puii mei, doar nu ne-om propti într-atâta :D
      acţiunea e baza, pretextele-s fudulie phoetică, am declarat sezon închis :D

    1. Manoleee io-s ciuca consumismului şi-a globalismului dragă… io… cu balenele albastre şi epifania altor lumi alea, alea :D
      auzi, mi-am trântit o rochie, alaltăieri, mi- nu- nă -ţi–EEE!!! la un magazin de fiţe era triplu (preţ). de unde-am luat-o p-asta cu jumate din preţul ălora mi-am luat şi pantaloni… vis!, îs bună, or’ ce?… că ieşisem să cumpăr papa :D

      1. Oricum ai lua-o, ai facut o treaba buna. Si eu am facut cumparaturi faine, o fi de la zodie?! Uneori ma bucur cand ies de pe blog, ca traiesc intens! :)

      1. păi io-s cam dusssăăă, de fel, duoar pe la biserică mai rar
        tu! am ceva bun simţ şi respect, excedentar, când nu-mi iese figura „de-a sfânta” de gât cu jizuşii virtuali mă cobor, binişor, singurică din călindar :D
        în traducere, liber(tină) nu-i de mine. vă citesc pe voi şi sunt, în patu’ meu, rejini şi rejine

  3. Cella, mie imi ramai pe mess si sper, pe noul site….curand. In rest, eu tot te gasesc, n-ai unde sa pleci! Sa nu zici ca nu ti-am spus… :(

  4. la inceput, citind titlul, m-am cam speriat. mai ales ca eu ma tot despart de mine, in ultima vreme; pana la urma nici n-o sa mai am de cine sa ma despart de atata despartit.

    1. eu, m-am despărţit doar de blog, Paul, nu şi de VOI
      în niciun caz de VOI :)
      de când cu vria asta de pinguri şi linguri :D am rămas „fără obiectul muncii” care la mine era exclusiv a-i promova pe cei pe care-i preţuiesc pentru cum scriu
      mă transform în parazitul de pe lângă blogul omului :D :D :D am să doar citesc şi am să doar comentez. a se citi: am să fac gargară pe lângă…
      era ocupaţia mea virtuală principală până a chestia asta căreia eu niciodată nu i-am zis blog ci loc
      sunt f. derutată de băieţii ăia unde am comandat cartea ta. nici până azi n-am primit-o deşi comanda e deja aproape de-o lună şi maximul era o săptămână
      am să insist!
      perseverează în despărţirea de tine, e benefică crede-mă, dar am să-ţi zic cum mi-a zis Anca mie: ai grijă să fii de faţă când te reîntâlneşti cu tine ;)
      îţi place cum scrie Anca, Paul?

  5. Este o conjunctura (conjunctie?)…Calculand pe blogrollul meu:si-au inchis afacerea 24,55% dintre bugetari si 14,9(9)% dintre pensionari; privatizati n-am decat doi, deci irelevant pt. statistica…

    1. cred că-i o conjunctivită generalizată. la mine ştiu sigur că-i ded limit 1 an îi un an nu elastic :D
      mă transform în parazit pe blogurile altora. e mult mai rentabil că-s şi claustrofobă şi mă cam sufocam p-aici

  6. CELLA,
    :))
    am fost pe drumuri, aşa a fost să fie, am alergat să ajung acasă … la tine… ce bine că nu ai închis uşa!… gata! am intrat! închizi? mai aştepţi pe cineva?

    CELLA,
    nu ştiu cum vei face să plece toţi prietenii tăi din casă?

      1. CELLA,
        de-aş fi avut eu două, cheia SOL şi cheia FA, nu aş lăsa totul aşa …
        oare în vara asta graurul nu va mai fi hulpav? îmi va lăsa ultima lui cireaşă ?
        :D

    1. merci, mama :))) un an e oricum suficient (test) pentru căpoşenia care mă ştii. n-am nimic de comunicat universului iar el, mie? tacereee :roll:
      tot… uşi ;)

  7. servus…
    ei, măcar preţ de-un bob de virguliţă acolo lasă-ne să credem că vom zări mai departe pe-aici o lumină aprinsă ;) eu cred…
    toate cele bune!

    1. dragul meu prieten … virtualul nu are nevoie de mine… (şi) bloguiala e un prilej de cu totul altfel de lucruri şi abordări. a devenit orice altceva dar nu comunicare. dacă a fost … am amare îndoieli. e jenant ce „literatură” citim pe „reţelele literare” şi ce extazeee (extaziaţi nu zic, prefer să fac greşeli gramaticale, mereu ;) ) am văzut p-acolo… jenat… de alte cele… mă abţin, îmi reţin „percepţiile”. politică? vaiii… filosofie? offf… e.t.c. să tac, zic, e mult mai productiv :D
      nu-mi găsesc locul. eu sunt o visătoare incurabilă :D lucidă până la lacrimi dar şi idealistă (de-a râsul plânsul), la fel de incurabilă ;) . am făcut un test virtual. nu, îmi pare rău, oricât i-aş iubi… facilul, cinismul, minciuna, fariseismul… sunt învingătoare şi aici mult, mult mai apăsat ca în real. şi, crede-mă, meseria mea e cinismul, minciuna, fariseismul în real. aşadar ştiu despre ce vorbesc şi de aproape trei ani, în virtual, îl recunosc deja uşor.
      toate, doar cele bune , ţie şi Inei. eu o să vă citesc, cu mult drag, mereu. sunteţi prietenii mei !
      bec aprins aici! e ca în real: spui „de orice ai nevoie, caută-mă” ştiind că nimeni nu o să caute pe nimeni niciodată…
      cearcăn lângă cearcăn şi fiecare-n încercănarea lui ;)
      doar gânduri dragi şi bine!
      p.s.- şi eu cred. atâta doar timp… nu mai am

  8. CELLA, noapte bună!Ți-am lăsat și pe mess…
    A fost o comunicare mai mult ca perfectă, draga mea, dar a intervenit ceva, de undeva, deodată (aș pune linkuri, dar știu că nu-ți plac…ești prea deșteaptă ca să nu descoperi și singură). Auzi, mă întorc la dăscălie, dar în sectorul superior! Pupic! :)

      1. Cum doresti, dau eu prefer yahoo. Acolo deschid messengerul. Poate chiar vei sa pleci de tot, eu nu am si nu imi fac adresa de mail pe gmail, asta e hotarat. Cum doresti!

  9. Buna seara,sunt administratorul site-ului de desene animate desene-tari.ro , si va scriu acest comentariu pentru a incheia un parteneriat de tipul link exchange,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul desene animate online si trimite-ti mi codul dvs. la e-mailul parteneri[@]desene-tari.ro,va multumesc.

  10. Adio dar…raman cu tine? Stiu Cella ca in situatia cand te decizi sa-ti inchizi blogul (desi sincer, imi pare rau dar e hotararea ta!), vei redeveni aceeasi neobosita comentatoare indragita de tot cercul nostru de prieteni. Indiferent de decizia ta, vei ramane aceeasi prietena deosebita!
    Sarut mana!

  11. Poate peste un timp îţi vei da seama că a fost doar o toană a… tinereţii… cândva, mi-am ars toate jurnalele pe care le ţineam de ani de zile – acum regret amarnic – dar, ştii ceva? Amintirile au rămas – în suflet! Aşa că tu rămâi oricum – în sufletul meu!

    1. la „o toană a tinereţii”, Iguana, mi-am împletit părul până dincolo de şolduri într-o coadă groasă în care era doar soare şi frunze de nuc verde … şi am retezat-o… a fost singura toană… după ea nu a mai urmat nimic

      1. trebuie curaj pt asta;
        am incercat si nu cred ca mai indraznesc sa privesc in jurul meu === mi-e teama ca praful s-a putea imprastia; (NU) mai este NIMIC ;
        sper ca inca mai crezi ca imi repugna patetismele

        1. tu ai atâta curaj cât n-am găsit la mine de când mă ţin minte. îl ai! vezi în jur doar văzând înlăuntru-ţi, Ana, draga şi blânda, buna mea Ana
          uite ce motto de blog are Bogdan ;)
          http://bogdannicolai.com/
          am „consultat oracolul” pentru noi. tulpiniţele de traista ciobanului au grăit:
          Îşi lăsase atâta de repede ochii în jos,
          ca pe două satâre ascuţite şi sclipind,
          tăind gâturile vulturului bicefal şi ierbos,
          în sânge lăsându-l zbătându-se şi murind
          Un miros de ouă sparte
          mă umpluse din departe, –
          zeul îmi întoarse spinarea şi şira spinării,
          arc de vânătoare mi se făcuse orizontul mării!

          Nu mai puteam trăgând să-l omor,-
          cerşeam aer, aer, aer,
          prin care să plec în zbor
          înfrângerea mea schimbând-o
          în vaier.
          buna, draga mea Ana , aş vrea să sun la uşa ta, cu un braţ încărcat de flori şi două bilete. să te iau la teatru. apoi, să stăm în noapte la o terasă aşezată în stradă şi să tăcem până la zi despre nimic şi miercuri.

  12. buna,
    îmi place expoziţia „vânzătorul de aripi” este o coincidenţă aparent stranie şi motto-ul de pe dozadeiubire se cheamă „aici se află aripi de vânzare”, spun aparent pentru că la a doua citire-privire devine lesne de înţeles. te-am adăugat în blogroll pentu că am găsit aici lucruri pentru care unii nu ar dormi, lucruri pentru care unii ar dormi. am o mică rugăminte la tine, dacă vrei să schimbi denumirea din blogroll şi să laşi doar dozadeiubire şi maskirovka, fără nume, nu aş mai cita clasicul vers deja crescut în carne „nu există poeţi, există poezie”. mulţumesc frumos.

    1. dacă ar fi să-ţi răspund, şi nu o fac, ar însemna să fac o confesiune. n-am cum. dacă ar fi să-ţi spun că de aproape doi ani te port prin toate stările mele neomeneşti poate n-ai crede. şi nici n-ai de ce. că eşti, acum şi aici aşa , nu-i întâmplare pentru că eu nu cred nici în întâmplări şi nici în destin, condiţionări, reciprocităţi prin compromis şi multe altele. poate că eşti printre puţinii, extrem de puţinii, care au înţeles şi asta îmi este suficient. am dat-o în bară, oricum aş lua-o, cu proba mea de mine şi m-am oprit pe linia subţire dintre … şi ridicol. „suficient”!!! a zis Îngerul iar eu i-am dat în foc cafeaua, ne-am aprins o ţigară şi ne-am văzut de ale noastre. el a tras puţin pe stânga iar eu sunt dusă cu aripa lui la remaiat. găseşti greu de la o vreme ateliere manuale de remaiat aripe. nisipul din sângele meu şi bolovanul central te salută.
      p.s.- iartă-mă, să-ţi zic „mulţumesc” ar fi caşicândmiebunădimineaţa. sunt sigură că înţelegi asta

    1. :) draga mea, una dintre „problemele” mele e că preavibrez :)
      ştim amândouă că meseriile noastre sunt „salubrizante” ;)
      bucuria a cam absentat la apel. dar… e aici. mai vie ca niciodată. eu nu rămân în proiecte: le declanşez, rezolv şi sunt pe drumul meu, mereu, „maidepartele” face parte din mine. na, clişee şi cuvinte. virtualul e varză draga mea nu soluţie. uite: p-aici e o fărâmă
      http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/
      p-aici alta
      http://blogulucella.blogspot.com/
      jucărele şi copilăreli, exclus infantilism :)
      virtual… pas!
      vă preţuiesc mult prea mult şi sunt caducă ;)
      aş face o „expunere de motive”, cândva poate am să o şi fac. cândva. crede-mă, în ciuda aparenţelor, sunt o pragmatică fără de pereche :)
      p.s.!!!- oameni vor cu disperare să fie minţiţi! sunt serviţi… „lumea” execută şi e executată întocmai şi „la timp”

  13. Draga mea, am inceput sa-ti caut comentariile pe la Gabi, Gabi cea buna…ca sa mai citesc si eu ce scrii zilnic. Acolo… (si pe la inca cativa) te mai gasesc. Multumesc pentru urarea de vacanta, la fel si tie!

    1. păi nu prea scriu Mirela, profit din plin de „eliberarea din robie”. ACUM redevin cea fericită(de dinaintea experienţei ăsteia ratate „de-a blogul”) şi-mi place tare, mă amuz copios chiar. nu trebuie să mă cauţi că mă găseşti aici ori de câte ori vrei :D
      blogrolul meu nu e degeaba, trec pe la toţi oamenii dragi
      toţi şi numai ei, dragi tare!!!

  14. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

    1. eu mă bucur tare să te revăd :)
      pe Ştefan Câlţia-l ador!!!(unde, întotdeauna, A- e iniţială a numelui; dor- e durere de mine); eu doar aşa ştiu”face”cu ce-mi place mai mult decât „ştiu” zice

  15. Ce faci, draga mea? Iar inchizi pravalia? Nu care cumva sa faci asta, ca ma „nervozezi” de tot… Da’ nu asa, simplu, ci foc si para ma fac… :) Stii ce, mai ia o vacanta, iti incarci bateriile si apoi revii. Bun asa? :)

    1. eh, dragule, ştii tu… există o vreme cînd rîzi şi o vreme cînd doar îţi aminteşti că…
      cine poate şti? ;)
      oricum aia cu vacanţele la mine-i neinventată, încă, da’promit să mă uit în dex :-P
      sunt aici oricînd, cînd, pentru oamenii dragi
      şi voi ştiţi asta! :)

    1. păi nu?
      exact! :D, ăsta rămîne loc de găsit, m-ai citit la fel ca totdeauna
      d-asta s-a „făcut”, d-aia rămîne
      idealiştilor nu le-a fost mai niciodată prea biNE
      şi totuşi… e atîta frumuseţe în om&lume
      „e mulţi de noi” chiar de nu ne vede şi aude mai nime

  16. CELLA,
    un an si-atat?Nu reinoiesti contractul?Hmm…
    La multi ani blogului tau !Si tie ! Si chef de blogereala!Am zis :D
    Am inteles,se duce de rapa blogosfera…si blogosfera :(

    1. şi un an a fost mult prea mult Elisa. doar ştii şi tu şi toţi cei ce ne „cunoaştem” de-acum hi-hi-hi ani că je n-am avut niciodată „înclinare” spre a-mi „face blog”. am făcut-o pentru voi şi, speram io naiv, cu voi. se vede cu ochiu’ liber că nu-i rost. n-am reuşit şi, mai nou, de cînd cu linkuiala nimeni nu mai citeşte pe nimeni ori, la mine, a semnala scriituri şi oameni deosebiţi şi de a face legături între ei, a „sparge micile bisericuţe” :D era unul dintre pretextele în a păstra locul ăsta cum am zis în nenumărate rînduri eram doar un pretext.
      eşti singura care a spus la mulţi ani blogului ;)
      mulţumesc frumos în numele lui că e un la mulţi ani blogrollului nostru la care ţin tare!!!
      blogosfera-i plicticoasă de-o vreme, previzibilă şi repetitivă. eu nu-s plictisită de ea şi caut :)
      mă amuză, mai nou, cititul blogrollurilor şi croşetatul conexiunilor cu reţelele celelalte de comunicare. crede-mă, e amuzant rău :)
      cît despre contract :-P habar n-am. am poftă să schimb calimera :)
      prea am fost ofelie şi nu-i „genu’ meu” :)
      dacă nu mi-ar fi ashaaa leeennneee :roll:

  17. I would like to take your web page layout and make my own page based on it, are you willing to share it to help me out? Please email me asap

Lasă un răspuns

